• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hotmail Blijft Hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alan

Full SoftCity Member
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
1.374
Waarderingsscore
6
De laatste tijd blijft bij mij Hotmail steeds hangen. Elke andere pagina die ik open via IE doet het gewoon goed, maar Hotmail loopt steeds vast en moet ik dan via Windows Task Manager afsluiten.
Hebben er meer mensen dit probleem toevallig? Of is er iets wat fout is bij mijn Hotmail, want het ligt niet aan mijn meel adres, als ik een ander hotmail adres open gaat het ook mis..

help.. :unsure:


Greeetz..
A. :(
 
Ik heb het ook een poosje last van gehad, maar bij mij ging het weer over.

Heb je al een Hijack logje geplaatst? Geen last van spyware?
 
was een clean logje :)

heb de laatste tijd ook wel eens last van hangende hotmailpagina, nou niet "opvallend" :ph34r: maar toch wel af en toe.. mss toch iets bij hotmail?

Heb ook al even aan beveiliging op eigen gedacht:
Op welke mode heb je je Spybot s&d staan, alan? :)
de gewone standaard modus of de geavanceerde?

Gebeurt het enkel bij je eigen pc of ook als je je mail zou checken op een andere pc? anders eens testen
 
Kijk eens goed naar de beveilging, met sp2 is deze op diverse punten op je pc opgeschroefd, wat nit altijd ten goed ekomt van het lekker surfen :)
 
Ik denk dat het aan Hotmail ligt; ik zit op snelle kabel van Essent maar Hotmail "schakelt" per dag en per uur verschillend.
 
Heb ook al even aan beveiliging op eigen gedacht:
Op welke mode heb je je Spybot s&d staan, alan? :)
de gewone standaard modus of de geavanceerde?
De geavanceerde modus

Gebeurt het enkel bij je eigen pc of ook als je je mail zou checken op een andere pc? anders eens testen
Als ik het op een andere PC test, looptie verder prima. Op mijn PC kom ik nt in mijn inbox en dan hangtie alweer. Heel af en toe na een paar keer openen lukt het me om snel een mailtje aan te klikken en die dan te lezen, maar vervolgens hangtie dan alweer.

Kijk eens goed naar de beveilging, met sp2 is deze op diverse punten op je pc opgeschroefd, wat nit altijd ten goed ekomt van het lekker surfen
Waar kan ik dat vinden? En hoe zou het kunnen dat het ineens aan SP ligt? Volgens mij heb ik daar verder niets aan veranderd ofzo.

Ik denk dat het aan Hotmail ligt; ik zit op snelle kabel van Essent maar Hotmail "schakelt" per dag en per uur verschillend.
Zoals ik net al schreef ben ik bang van niet. Ik weet echt niet hoe dit kan. Het is heel vervelend want dat adres gebruik ik vrij veel. Tevens heb ik bij geen enkele andere pagina online zoiets dergelijks. Ook niet via mijn gmail account. En ook als ik een ander Hotmail adres op mijn PC gebruik, gaatie ook hangen.

Nog steeds geen flauw idee dus... :wacko:

Greeetz..
A. :blink:
 
Heb er de laatse tijd zelf ook last van, dus ben ook naarstig aan het zoeken naar eventuele oplossingen :)
 
Hotmail is nu totaal niet meer bereikbaar voor mij (op deze PC). Zodra ik mijn e-mail adres en wachtwoord heb ingetyped begint hij met laden, maar komt maar tot ongeveer de helft van het balkie...

hotmailbalk5bp.jpg


Errug maf, want op elke andere PC kan ik er wel in en ook aan het e-mail adres ligt het niet, met geen enkel adres kan ik inloggen...

:angry: :angry: :angry:

Ook vervelend; ik had, als ik ergens op geabbonneerd was via SoftCity, dt mailadres ingevuld, omdat ik daar meteen via MSN een berichtje kreeg als ik een nieuw mailtje had. Dit heb ik dus nu moeten veranderen naar een ander mailadres... zucht..

Greeetz..
A. <_<
 
Hoi Alan :)


Tis een echte plaag aan het worden .... :( , ben het de laatste tijd nogal tegengekomen maar niemand -voor zoverk weet- weet wat de eigenlijke oorzaak is ...
Welke foutmummer krijg je ? toevallig deze: 0x81000370 ?

Bij sommige lukt het om een aantal urls ivm hotmail en msn in de trusted sites te plaatsen (015 items bij logjes) (al geprobeerd? ) maar bij anderen dan ook weer niet .... :(

zie ook hier .... hetzelfde verhaal zie je steeds meer opduiken ....

wat me wel opvalt bij beetje vergelijken tss aantal mensen die er last van hebben, is volgende: MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000), :huh: maar kan evengoed toeval zijn ....

Had jij evtl ook de windows messenger verwijderd en zo ja: weet je mss nog op welke manier ?

Heb je evtl last van andere "rare" probl buiten msn messenger / hotmail ? (vuikbak die niet geleegd kan worden, updates die niet opgehaald kunnen worden, .... ? )


:(
 
Welke foutmummer krijg je ? toevallig deze: 0x81000370 ?
Ik krijg niet eens een foutnummer of iets! Hij blijft gewoon hangen op ongeveer de helft van het laden and that's it! Verder doettie dan gewoon niets.

Bij sommige lukt het om een aantal urls ivm hotmail en msn in de trusted sites te plaatsen (015 items bij logjes) (al geprobeerd? ) maar bij anderen dan ook weer niet ....
Waar kan ik dat vinden?

Had jij evtl ook de windows messenger verwijderd en zo ja: weet je mss nog op welke manier ?
Nope (heel vroeger, maar sindsdien is Windows er in z'n geheel af en weer op geweest, dus dat kan t ook nie wezen)

Heb je evtl last van andere "rare" probl buiten msn messenger / hotmail ? (vuikbak die niet geleegd kan worden, updates die niet opgehaald kunnen worden, .... ? )
Prullebak kan ik gewoon legen. Het enige wat me vandaag opviel was dat het me errrrug veel moeite kost om deze site op te komen! (serieus!!) Ik heb al aardig wat bergen foutmeldingen moeten doorstaan om hier te komen, volle server enzo.. maar goed, dat is nu vandaag ineens. Daar heb ik eerder geen last van gehad (... :eek: met Hotmail begon het wel ook zo!! .... :blink: )

Dus in principe doet alles het verder, alleen Hotmail tot mijn spijt niet!

Greeetz..
A. <_<
 
Waar kan ik dat vinden?
zo :) :

IEmenu: Extra ---> Internet-opties ---> tabbladje "beveiliging" ---> trusted zone / beveiligde websites aanklikken :


# eerst dat vinkje van server-verificatie onderaan wegnemen

alanmess.jpg


# dan een voor een deze toevoegen:
messenger.hotmail.com ---> toevoegen-knop klikken
loginnet.passport.com ---> " " "
login.passport.net ---> " " "
memberservicesnet.passport.net ---> " " "

# OK of Toepassen

# Bij dat schermpke van beveiliging onderaan bij zowel standaard als aangepaste op laag zetten

alanmess2.jpg



# Dan heropstarten


Probeer na opnieuw opgestart te hebben eens oft dan gaat om msn messenger te starten; succes ! :thumbs:

:)


Het enige wat me vandaag opviel was dat het me errrrug veel moeite kost om deze site op te komen! (serieus!!) Ik heb al aardig wat bergen foutmeldingen moeten doorstaan om hier te komen, volle server enzo.. maar goed, dat is nu vandaag ineens. Daar heb ik eerder geen last van gehad
Join the club :( .... "server steeds overbezet" "mysql- too many connections" , .... hoewel soms maar 30 man ed ... constant bij refreshen ed.... wees gerust, das niet enkel bij jou , is iets algemeens sinds gister :(
 
Heb exact gedaan wat je zei... helaas.. het enige wat veranderd is een groen vinkje..

hoptmeel1vv.jpg


Greeeetz..
A. <_<
 
Ook ik heb er de laatste dagen last van, en vroeg me af wat het is. Ik kan wel op hotmail.com komen en dan inloggen, maar tijdens het inloggen (naar de pagina `Vandaag` komen) blijft hij halverwege hangen. Soms lukt het om alsnog binnen te komen, maar dan loopt hij vast.

Via MSN kan ik me wel aanmelden, maar als je vervolgens naar je inbox van Hotmail wilt gaan, blijft hij weer halverwege hangen. Je kunt dus wel zien f je mail hebt, maar het niet lezen <_<

Als iemand een oplossing heeft, hoor ik het graag!
 
Gebruik je wel MSN, en kan je je daarmee wel aanmelden dan?
Ja, die gebruik ik en dat gaat vooralsnog prima. Maar als ik via MSN in mijn inbox probeer te komen lukt dat net zo goed niet.. helaas.

Ook ik heb er de laatste dagen last van, en vroeg me af wat het is. Ik kan wel op hotmail.com komen en dan inloggen, maar tijdens het inloggen (naar de pagina `Vandaag` komen) blijft hij halverwege hangen. Soms lukt het om alsnog binnen te komen, maar dan loopt hij vast.
Ik had eerst exact hetzelfde! (zie mijn allereerste topic). Ik kon inderdaad ook er nog wel inkomen, maar moest snel doorklikken wilde ik mijn mail kunnen lezen. En nu komtie er niet eens meer in! Ik hoop dat het jou niet ook zo overkomt, maar bij mij ging het dus zo. :(

Als iemand een oplossing heeft, hoor ik het graag!
Join the club!

Greeetz..
A. <_<
 
Hey alan,

Hier precies hetzelfde,


Op mijn pc kan ik wel naar mijn hotmail,
Op die van mijn ouders niet,
Heb ook nog geen oplossing gevonden.


Dus ik heb je club gejoined.

Greetz,
YdieresiS


P.S. iemand al een bericht naar hotmail gestuurd met de vraag over meer uitleg over dit probleem, want kan op mijn andere pc nog wel naar mijn gmail.
 
Misschien ligt het aan de MSN-Messenger versie die je hebt f moet je die messenger er eens opnieuw overheen installeren.
 
Dat is het niet, kan er via de site niet opkomen, op 2 pc's dezelfde messenger geinstalleerd, plus dezelfde extra's.

Dezelfde Windows staat erop, Verschil ligt alleen aan het service pack, maar op een paar andere pc ,met verschillende service packs werkt het weer wel.

Heel vaag allemaal.

Maar heeft er al iemand naar hotmal gemaild, anders probeer ik dat ff.
 
Kunnen jullie deze site bereiken of ook niet ? vb
https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

(EDIT : don't worry ;) tis gewoon de site van shields up, het gaat me alleen maar om de https:// )


Alan, is het verder nog gelukt met dat HJT- logje van een paardagen geleden en is dat dezelfde pc als die waarmee je niet op msn ed..... raakt ? kan je ook nog eens een nieuw logje daarbij zeten ? :)

Ydie gaat het om van die pc van je ouders anders ook eens een logje te zetten ?
 
kan daar wel eens een logje van maken jah, goed idee ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan