• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hyves animatie-plaatjes krabbel "besturingselement activeren en gebruiken"

Status
Niet open voor verdere reacties.

monalysa

Vaak hier
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
726
Waarderingsscore
0
Hallo,

ik weet niet of ik nu bij 't goede adres ben met m'n vraag, maar ja als ik 't niet vraagt, dan weet ik 't ook niet, dus hierbij mijn vraag..:

ik wil vanuit Hyves iemand zo'n "krabbel" sturen met daaronder een gadget d.m.v. een bewegend animatie plaatje. Nu kan dit niet als krabbel verstuurd worden :(, wel als priv-bericht. Heel graag zou ik dit juist ook als krabbel willen versturen maar dit krijg ik te zien:

een wit vak met de tekstbalk: "klik hier als u dit besturingselement wilt activeren en gebruiken" en dan klik ik erop maar er gebeurt helemaal niets.

ik heb Microsoft Vista.

wie o wie kan mij hiermee helpen?

hartstikke bedankt alvast!

groet,
Mo
 
Heb je de laatste tijd een Windows Update gedaan? :)
 
Hi Squadron,

allereerst bedankt voor je reactie!

of ik 'n windows update heb gedaan? : ik dacht dat ik daarover automatisch 'n berichtje krijgt dat ik moet updaten, dus ik weet eigenlijk niet of ik achterloop met updaten, denk jij van wel dan aangezien mijn probleem?

bedankt!

groet,
Mo
--- automatische edit ---
Hi Squadron,

Ik heb zojuist alle updates nagekeken en genstalleerd etc. etc. maar helaas het probleem is nog niet opgelost.

Groet,
Mo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi Squadron,

Ik heb zojuist alle updates nagekeken en genstalleerd etc. etc. maar helaas het probleem is nog niet opgelost.

Groet,
Mo

De fout komt dan juist door de Updates.

Klik hier als u dit besturingselement wilt activeren en gebruiken


Microsoft heeft een Internet Explorer update uitgebracht die niet ten goede komt voor Flash gebruikers. Wanneer men een Flash pagina bezoekt en op een element, bijvoorbeeld een menu button wil klikken, verschijnt er het welbekende handje met de vraag "Klik hier als u dit besturingselement wilt activeren en gebruiken" De Flash pagina zal pas reageren wanneer je nmalig hebt geklikt.
De wijziging van Microsoft heeft te maken met de ActiveX componenten die zijn geinstalleerd, de Flash Media Player in dit geval. De Patch is n.a.v. een rechtzaak met Eolas uitgebracht.

Adobe heeft een patch waarmee je het probleem kunt omzeilen

http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=7c29e252&sliceId=1

Succes :)
 
Hee Squadron,

Het werkt nu!! Ik krijg nog wel die witte vlak etc. te zien maar dat ik steeds met een klik te verhelpen.

Super! Hartstikke bedankt! :worship:

Groet,
Mo
 
Hahah, vind ik leuk om te horen :)

Fijn dat het weer werkt :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan