• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Rare temperaturen + rare clock

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dead Pixel

Gewaardeerd
Lid geworden
6 jun 2006
Berichten
1.806
Waarderingsscore
10
Ik heb 2 kleine probleemjes met mijn Pentium 4 670 3.8Ghz
Het eerste is hij draait met defragmenteren en WMP rond 25 graden C en als ik een java spelletje ga doen loopt hij al gauw op naar 40-50 C
Hoe kan dit?
2e vraag is dat als ik in CPU-Z kijk dat hij soms op 2.8Ghz en dan weer op 3.8Ghz draait, is dit wel goed??

Dit hier heeft geen nood maar ik wil toch wel weten wat het is...

Dead Pixel
 
Het eerste is hij draait met defragmenteren en WMP rond 25 graden C en als ik een java spelletje ga doen loopt hij al gauw op naar 40-50 C
Hoe kan dit?

Bij defragmenteren gebruikt de pc vooral je harde schijf die hij dan aan het ordenen is.
Voor Java spelletjes wordt de CPU voor een groot deel in gebruik genomen. Die kan dan best wel warm worden door de berekeningen die hij moet maken. Maar van 50C hoef je heus niet wakker te liggen hoor :)

Je tweede vraag kan ik zelf niet beantwoorden, dat laat ik over aan de andere forumleden/mod's
 
2e vraag: dit komt door de multiplier, deze wordt alleen vol open geezet als het nodig is ;)
 
Ok bedankt allebij :p
Weer wat kennis rijker xD
 
met die temps mag je uiterst tevreden zijn hoor. zijn bet laag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan