• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Zo Eindelijk Iemand Me Eens Kunnen Helpen!!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Zo Eindelijk Iemand Me Eens Kunnen Helpen!!!!!!!!!!!!

nee je kunt hem hier posten....

Succes :D
G_L
 
Re: Zo Eindelijk Iemand Me Eens Kunnen Helpen!!!!!!!!!!!!

Toch komt deze fout veel voor bij systemen met Norton, NOD32, ook bij de drivers van Nvidia is het wel eens raak, weet niet of je een Nvidia kaart hebt, maar je kan eens proberen om een update te doen als je dat al niet gedaan hebt.
Wel ff een progje zoeken om de drivers van Nvidia goed te unstallen, bij een normale uninstal blijft wel eens wat achter.
 
Re: Zo Eindelijk Iemand Me Eens Kunnen Helpen!!!!!!!!!!!!

zal ik hem hier posten of een nieuwe post aanmaken in hijack topic
 
Re: Zo Eindelijk Iemand Me Eens Kunnen Helpen!!!!!!!!!!!!

nou ikki hij heeft zijn excuses gemaakt en die zijn aanvaard... en verder denk ik dat we dit maar moeten laten rusten... laten we nu gewoon ervoor zorgen dat het niet nog eens gebeurt... en ik denk dat de meeste mensen ook best berreid zijn om iemand van 13 te helpen... en hij heeft echt door dat dt niet gewaardeerd werd... maar goed... dit topic is volgens mij opgelost... althans vooralsnog wel totdat het HJT logje is gecontroleerd..!!
 
Re: Zo Eindelijk Iemand Me Eens Kunnen Helpen!!!!!!!!!!!!

Double Posted
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Zo Eindelijk Iemand Me Eens Kunnen Helpen!!!!!!!!!!!!

mijn computer is net anderhalf jaar oud
en die ga ik niet wegdoen
 
Re: Zo Eindelijk Iemand Me Eens Kunnen Helpen!!!!!!!!!!!!

ok ik dacht al...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan