• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

internet explorer verdwenen uit vormgeving buroblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

midget

I am flying over you....
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
6.366
Waarderingsscore
0
Weet iemand waar het aan kan liggen, dat er in mijn vormgeving van het buroblad IE verdwenen is, je hebt daar altijd 4 keuzes Mijn documenten, internet explorer, netwerk locaties en deze computer.

Weet iemand waar dat of kan liggen.

Alvast bedankt Midget :acurate:
 
bedoel je bij start of echt op je buroblad?
als je bedoelt op je buroblad
download je gewoon internet opnieuw of
als je bij start internet hebt staan kopier je die en plak je hem op je buroblad
 
Jaja, dat begrijp ik allemaal wel, maar ik bedoel als je gewoon op een willekeurigeplaats met je rechtermuistoets drukt daarna eigenschappen, dan burablad aanpassen, en daar heb je 4 opties die je kunt aanvinken, zoals ik al zei, bij mij zijn het nog maar 3 opties de optie om de internet explorer aan te vinken is weg, dat bedoel ik.

Groet Midget
 
Hoi Midget :)

Doe even het volgende:

Start => rechts klikken op internet explorer => "kopieeren naar > bureaublad (snelkoppeling maken)"

Nu zou hij terug op het bureaublad moeten staan...
 
Hoi Gekke Dave,

Dat is ook het probleem niet, hij staat gewoon op mijn buroblad, het gaat erom dat ik via rechtermuistoets ( willekeurig op het buroblad ) eigenschappen, buroblad, en dan vormgevind, nog maar 3 opties heb om aan tevinken, terwijl je er normaliter 4 hebt waaronder de internet explorer, die is verdwenen zal er even een screenshot bij doen, zoals je ziet is de optie internet explorer verdwenen.

Groet Midget :)
 

Bijlagen

  • ScreenShot050.jpg
    ScreenShot050.jpg
    32,8 KB · Weergaven: 29
Hey midget ik begrijp wat je probleem is.. ik ben hem namelijk zelf ook kwijt.
Als je op het bureaublad op de rechtermuisknop drukt en dan voor eigenschappen kiest. Dan het tabblad bureaublad en daar op de knop bureaublad aanpassen. Daar heb je dan een vakje met bureaublad pictogrammen en daar staan er bij mij maar drie en normaal staan er 4. Mijn Documenten, Deze computer en mijn netwerklocaties. Hier hoort ook nog IE bij te staan.
--- automatische edit ---
en ik wou idd ook net ff een prt scr maken maar je hebt hem al... ik ben benieuwd of er mensen zijn met het antwoord... want ik heb het niet kunnen vinden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oik zie het ik ben hem ook kwijt maar mij boeit het niks
trouwens wat green zegt dat kan je helpen
 
Nou Green zegt niets bijzonders hoor alleen dat hij hetzelfde probleem heeft, maar goed ik ben er achter gekomen hoe het zit, ben zelf maar weer eens aan het zoeken gegaan,

Met alle respect de hulp blijft wel uit de laatste tijd hier. Dus ik vertel het zelf wel, nadat je IE 7 geistalleerd hebt, verdwijnt die optie waarom wat en waar weet ik ook niet.

Groet Midget ;)
 
het was ook meer om aan te geven dat ik het zelfde probleem heb.. een meelees... maar goed... in ieder geval heb je het antwoord gevonden...

G_L
 
Ik bedoel ook niets tegen jou green, helemaal niet ;)

Groet Midget :)
 
Nee daar ga ik ook niet van uit... iedereen gaat hier redelijk vriendschappelijk met elkaar om ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan