• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

pc valt uit!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bikewoman

Gast
hallo
ik heb een vraag soms maar zo ineens valt mijn pc uit.hij probeert dan opnieuw op te starten vaak lukt dat niet.blijft maar doorgaan tot hij na weet ik hoe vaak wel pakt.kent iemand dit probleem???
 
Hallo bikewoman,
Dit probleem kan meerdere oorzaken hebben.. hier op het forum zijn ook al meerdere mensen met dit probleem naar voren gekomen.
Doet de koeling in je computer het goed?
Als het koelblok vol stof zit of de ventilator niet werkt, dan kan het zijn dat het moederbord te warm word en dan uitschakelt en probeert om opnieuw op te starten.

G_L


En als dat niet het probleem is raad ik je aan om eens een HiJack This logje te posten. Lees hier hoe je dat kunt doen.

G_L
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nou ik ben wel 13 maar ga wel eens je temperatuur opmeten
want een error doet dat niet zo snel ( denkik )
het is je temperatuur of je voeding
of natuurlijk een corrupt file
 
het rare is de koeling is oke en niet te heet.wilde xp erop nieuw opzetten.oftewel fouten opsporen nu krijg ik steeds voer admin wachtwoord in .hoe kom ik HIER achter?????????
 
Als je opstart in veilige modus kun je als het goed is alle wachtwoorden verwijderen.
 
snap ik maar hoe komt dat admin wachtwoord op een xp schijf???en hoe kom ik erachter wat het wachtwoord is?????
 
Volgens mij staat er op en XP cd geen admin wachtwoord... en zal het om het admin wachtwoord gaan van je pc... en deze kun je in de veilige modus verwijderen...
G_L
 
ik kom er echt niet uit.ik start op met schijf van windows en druk op r maar hij vraagt steeds om administrator wacht woord.heb het al verwijdert maar blijft vragen!!!!!!! hoe los ik dit op??????????/
 
Als je opstart vanaf de windows schijf ga ik er even vanuit dat je xp opnieuw op wilt zetten, waarom gooi je dan de schijf waar XP opstaat niet even leeg via een opstart diskette, met partition magic of iets dergelijks.

En wat het opnieuw opstarten van je pc betreft, dat hij het de ene keer wel doet, lijkt me een voeding probleem. heb dit nl zelf ook een keer mee gemaakt.

Succes Midget
 
Als je opstart vanaf de windows schijf ga ik er even vanuit dat je xp opnieuw op wilt zetten, waarom gooi je dan de schijf waar XP opstaat niet even leeg via een opstart diskette, met partition magic of iets dergelijks.

En wat het opnieuw opstarten van je pc betreft, dat hij het de ene keer wel doet, lijkt me een voeding probleem. heb dit nl zelf ook een keer mee gemaakt.

Succes Midget

ik wil xp er niet opnieuw opzetten maar eerst met R proberen.en voeding is oke iis gestet maar kom niet verder met instaleren omdat hij wachtwoord vraagt en dat snap ik niet?????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan