• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Helpppppp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Violet

Junior lid
Lid geworden
28 aug 2007
Berichten
90
Waarderingsscore
0
wie kan mij helpen please ...alles is super groot van tekst en pictogrammen wat een ramp

heb het al via confuguratie en dan beeldscherm gedaan en de resolutie veranderd maar niets helpt


een ding is zeker ik heb hier geen bril voor nodig om te lezen hahahaha

Violet
 
als je even het volgende doet:
start --> alle programma's --> toegankelijkheid --> wizzard toegankelijkheid

dan kun je bij het 2e scherm op de normale tekstgrootte klikken en dan de wizzard gewoon afronden... dan staat hij weer op de gewone tekstgrootte.

G_L
 
helaas heb het wel drie keer geprobeerd en op nieuw opgestart

snik snik wat nu

zou er iets kapot zijn????
 
en op het configuratiescherm --> Beeldscherm
Tabblad vormgeving en dan de tekengrootte instellen op normaal...
Het klinkt als een instellingsfout... dus er hoeft niet iets kapot te zijn hoor....
 
ook geprobeerd maar oeps hij stond al op normaal...maar nomaal is dit niet jeetje hoe kan dit nu ineens
 
Hmmmzzz welke beeldschermresolutie heb je... en probeer het eens om gewoon nog een keer daar normaal te selecteren en toe te passen... sommige toegankelijkheids functies worden dan weer uitgeschakeld.

G_L
 
en als ik nu eens zo'n systeemherstel doe???? ....vindt het wel dood eng eerlijk gezegt maar ppfff dit is ook niet normaal
 
dat kan maar bedenk wel dat je alle wijzigingen na het backup moment kwijt bent... en als het niet het gewenste resultaat heeft, kun je altijd het herstel ongedaan maken...
Laat ff weten of het opgelost is hierdoor...

Ook kun je hier lezen hoe je hem terug kunt zetten naar de fabrieksinstellingen met behoud van data... misschien dat dat iets helpt.... maar eerst even goed lezen voor je iets gaat doen... om zeker te weten dat dit is wat je bedoelt... dit om onherstelbare schade te voorkomen

G_L
 
Laatst bewerkt door een moderator:
beeldschermresolutie ???? hahahaha ja dat moet je vooral aan mij vragen ik ben blond hahahahaha heb een beeldscherm 19
--- automatische edit ---
nou ik durf het ook niet hoor .......straks ben ik alles kwijt en oke dit is waardeloos.... maar toch nog ff beter als helemaal niks meer


he wat is dit balen zeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
beeldschermresolutie ???? hahahaha ja dat moet je vooral aan mij vragen ik ben blond hahahahaha heb een beeldscherm 19
--- automatische edit ---
nou ik durf het ook niet hoor .......straks ben ik alles kwijt en oke dit is waardeloos.... maar toch nog ff beter als helemaal niks meer


he wat is dit balen zeg
neem hamer, en sla op het beeldscherm. kan altijd helpen.:frusty:
anders gewoon scherm eens 'recallen' zo via het knopje op je scherm 'RECALL'
 
op je bureaublad klik je op de rechtermuisknop dan eigenschappen.
je kiest het tabblad instellingen en dan heb je daar linksonderin het vakje beeldschermresolutie....
En dat je blond bent... doet er niet toe hoor... niet iedereen weet precies hoe een pc in elkaar zit.

G_L

p.s. dan zou ik de vorige link niet uitproberen... ;)
 
klopt schat zo blond ben ik nu ook weer nu hahahahaha (grapje hoor)

de beeldschermresolutie staat op 640 bij 480 en ik kan hem verschuiven en op toepassen klikken en op oke maar helaas er veranderd niets...... :frusty:
 
hahaha...
En het is je hele besturingssysteem hea... en niet alleen Internet Explorer... Hmmzzzz.... we gaan eens kijken en denken...
Heb je wel gewoon alle kleuren op je scherm... of maar heel weinig... want dat zou inhouden dat er drivers missen...

G_L

_______

Binnen Windows XP kun je de dpi-instelling wijzigen, bijvoorbeeld van 96 dpi naar 120 dpi. Dpi staat voor dots per inch, waarbij een dot op een scherm overeenkomt met een pixel. Alle letters worden groter en blijven scherp. In feite worden hierbij aangepaste fonts geladen die meer gedetailleerd zijn. In te stellen op de plek: Start/ instellingen/ configuratiescherm/ beeldscherm/ instellingen/ geavanceerd/ algemeen/ dpi. Men kan de instellingen voor beeldscherm ook sneller bereiken door met de rechtermuisknop op het bureaublad te klikken en dan eigenschappen te kiezen.

Mssn brengt dit de oplossing... maar ik vraag me dan wel af hoe je het zo hebt kunnen krijgen...

G_L
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heel erg weinig kleuren met meeste is wit met licht grijs
 
o.k. dan hoeven we niet meer in de instellingen te gaan zoeken.. dan missen er drivers....

Als je naar start gaat en dan configuratiescherm --> Systeem
Kies daar het tabblad Hardware
en klik op de knop apparaatbeheer

in de lijst die je dan te zien krijgt... heb je daar ook kleine pictogrammen bij staat (naja klein :p) met een geel uitroeptekentje???
zo ja... welke zijn dat dan.
 
daar kan ik niks veranderen en hij staat op 96 maar kan er niet op klikken


en phoe had ik het maar zelf gedaan dan kon ik nog zeggen ach ja blond he ...maar er was hier straks iemand die nog wel een ict opleiding heeft en ik zei de pc is zo traag en hij heeft er aan zitten klooien...ben ik mooi klaar mee ...die komt volgend weekend pas weer :wacko:
 
Jaah das inderdaad niet heel handig... maar goed... ik w8 ff tot je de laatste stap hebt gedaan... anders lopen we een beetje langs elkaar heen te praten ;)
k zal volgende keer niet meerdere dingen in een post zetten :p:beee:
 
nee staat er niet bij
 
hmmzzz.... ik ehhh... raak een beetje op met ideen wat het zou kunnen zijn... ja ik heb wel een idee... maar tjah... et is erg lastig uitzoeken op een afstand...

Staan er wil picto's bij met een kruisje erbij of met een vraagteken??? of zijn het allemaal gewone picto's zonder op of aanmerkingen

G_L
 
geen kruisjes of vraagtekens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan