• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Helpppppp

Status
Niet open voor verdere reacties.
o.k. ik snap de frustratie nu helemaal... iets wat een normaal simpel probleem lijkt... blijkt iets zeer vervelends te zijn... waar ik zo 1,2,3 niet op kom.... maar goed... we blijven proberen

als je in configuratiescherm hardware opent, dan krijg je een wizzard geeft deze je ongenstalleerde apparaten na de 2e stap?

G_L

P.S. Sorry dat et zo lang duurt en we zoveel dingen door moeten...
 
nou ik stop er fff mee voor vandaag

bedankt voor het mee denken ....Green
 
geen dank... ook ik duik lekker even door het welterusten topic en dan mijn bedje in...
 
Green_Lizzard ik ben zo blij joepieeeeeeeeeeeeeeee

zo juist heb ik toch maar die systeemherstel gedaan en alles is weer normaal zoals het was.....ppfff wat een opluchting zeg ...heb er zelf slecht van geslapen want als mijn pctje het niet doet dan vlieg ik tegen de muren op van ellende (erg he) dat noemt men ook wel verslaafd hahahaha

ik heb zelf ook een forum en baalde al dat ik daar niets kon doen.

Green_Lizzard mag ik je heel erg bedanken voor het mee denken:wink:
 
Geen dank... ik ben blij dat het opgelost is... alleen vraag ik me nog wel steeds af wat het probleem nu was..!!! maar goed... het is in ieder geval uit de wereld.

:D:D

G_L
 
het is idd opgelost .........en zelf zou ik ook wel willen weten wat er nu gebeurd is

mocht het nog duidelijk worden zal ik het hier melden

gr Violet
 
Je had ook gewoon rechterklik op je bureablad > eigenschappen > instellingen > geavanceerd > algemeen > weergeven > daar staat een vakje dpi-instelling.... die op normaal placeren en alles was opgelost geweest :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan