• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Toetsenbord werkt half

Status
Niet open voor verdere reacties.

elikun2

Bekend gezicht
Lid geworden
12 feb 2008
Berichten
105
Waarderingsscore
0
(weet niet of je meerdere topics mag maken achter elkaar maar ik dacht dat ik even een nieuwe voor dit probleem moest maken omdat het over totaal iets anders gaat!)

Anyway.. Jullie hebben vast ook die play en pauze en stop knoppen enz op je toetsenbord zitten. BIj mij werken ze niet meer sinds kort!
de geluidsregelaars werken nog wel. Het zijn alleen de rec, ffwd, plya/pause en stop knoppen die ik altijd gebruik als ik muziek luitser.. erg vreemd! weet iemand hoe ik ze weer aan het werk krijg?

en dan heb ik ook nog een ander klein probleempje.. nadat ik het opschoon topic had gelezen heb ik wat instellingen veranderd. Ook die van de geschiedenis van internet ofzo. normaal als je bijvoorbeeld naar google gaat en je typt de volgende dag alleen een ''g'' in dan komt het adres er automatisch te staan maar dat had ik toen veranderd dat het niet meer kwam omdast dat de computer slomer maakte maar ik wil het graag terug en weet niet meer hoe! :p erg dom maar weet iemand hoe ik het weer terug moet zetten? alvast bedankt!
 
kan het niet echt vinden.. en er zit niks nuttigs bij de software
 
Hp model no: 5187URF2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan