• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ie 6 probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

barendB

Bekend gezicht
Lid geworden
20 mei 2007
Berichten
162
Waarderingsscore
0
Goedemorgen,

Het voldende probleem doet zich voor na een herinstallatie van xp home sp2. Bij het openen van een link krijg ik een heel klein beeld van die site te zien en moet die telkens op de blauwe balk dubbelklikken zodat het beeldvullend op het scherm staat.

Hoe krijg ik dit weer in de normale grootte?

Groeten,

Barend
 
Goeiemorgen Barend,

Probeer eens om het hoekje van de browser vast te pakken en het dan naar bijvoorbeeld rechtsonder te slepen zodat het vergroot word.
 
Klik de snelkoppeling van IE6 met rechts aan en kies in het uitklapvenster voor "Eigenschappen".
Kies in het nieuwe venster bij "Uitvoeren" voor Gemaximaliseerd! Daarmee MOET je probleembje opgelost zijn.
Deze tip geldt overigens voor alle programma's, die in een gemaximaliseerd venster moeten opstarten!
 
ja, okay, dat ik de hoekjes kan pakken en naar de hoeken van mijn beeldscherm kan trekken dat weet ik....maar bij het aanklikken van de vlgende link is het beeldje weer net zo klein als die was!
Er moet toch een mogelijk zijn om daar iets aan te doen of ben ik nu de enige?? ;-)
 
Met IE7 had ik hetzelfde probleem. Maar met de tip van Abraham54 is dat nu verleden tijd geworden! :drinks:
 
Alleen bij het aanklikken van een link werkt dat dus niet!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan