• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgestart en geen werkbalk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Els22

Junior lid
Lid geworden
28 dec 2007
Berichten
69
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik heb waarschijnlijk bij msconfig-opstarten een vinkje teveel weg gehaald
in ieder geval had ik na een restart geen werkbalk beneden meer, F11 bracht hem ook niet terug.
Dacht zelf aan een systeem herstel maar weet niet hoe ik daar nu moet komen, ben via ctrl-alt- delete online gekomen.

Groet, Els
 
als je op de windows toets drukt... komt hij dan ook niet tevoorschijn????
als hij dan wel tevoorschijnkomt moet je even naast de afmelden knop op de menu op de rechtermuisknop drukken en dan eigenschappen... daar kun je dan het vinkje weer zetten bij altijd op de voorgrond weergeven..

G_L
 
Werkt ook niet!
 
ctrl+alt+delete => Bestand => nieuwe taak... => Typ msconfig en klik op "ok"

Je kan nu het vinkje weer mooi terug plaatsen dat je teveel hebt weggehaald...
 
Dank je dit is gelukt maar durf nog niet echt opnieuw te starten weet je voor ik het doe ook misschien hoe ik in systeem herstel kan komen?
 
Je kan ook ctrl + alt + del --> nieuwe taak --> explorer.exe, en dan zou het ook moeten gaan.
Kom je via configuratiescherm niet in systeemherstel??
 
Kon bij systeemherstel komen via ctrl-alt-delete, het probleem is nu verholpen.
Hartelijk dank voor al jullie hulp.
Groet,
Els
 
gen dank... en blij dat et weer gelukt is ;)

G_L
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan