• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Slipstreamen XP met SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

hvanessen

Junior lid
Lid geworden
31 okt 2007
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik ben bezig om mijn windows xp te slipstreamen met Service Pack 2. En het uitpakken gaat helemaal goed, evenals het intergreren van beide bestanden in een directory. Ook het extracten van de microsoft corperate image via isobuster gaat goed en staat dan ook in de juiste directory.

Maar als ik dan nero opstart om een bootable cd te branden, gaat dit fout op deze microsoft corporate image. Als ik deze aan de te branden compilatie wil toevoegen dan geeft nero een internal error.

Mijn vraag is dan ook hoe dit kan, zou het probleem zijn dat ik een eigen label heb, en dus niet dezelfde label als die van waar de img bestand van afgehaald is.

Henk:agree:
 
deze creert dan een iso bestand, en kun je deze dan met nero 6 branden, en is dat dan ook een bootable cd.
 
deze creert dan een iso bestand, en kun je deze dan met nero 6 branden, en is dat dan ook een bootable cd.

Is dat een constatering of een vraag? Maar om het even, dat is kort en krachtig omschreven, wat autostreamer doet.
 
Kijk eens naar het programma Nlite.
Handig programma voor het slipstreamen van SP2 en het maken van Unattendeds zodat alles automatisch verloopt.
Je kunt er ook heel makkelijk ISO's met maken.

Je vink de optie Bootable ISO aan in het begin en op het laatst klik je op Make ISO en klaar is kees.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan