• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] cache voor buroblad icoontjes vergroten

Status
Niet open voor verdere reacties.

midget

I am flying over you....
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
6.366
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Weet iemand waar ik ergens in het register de cache kan vergroten voor de buroblad icoontjes, nu moet hij het regelmatig verversen, ik heb ergens gelezen dat dat in het register mogelijk is.

Wie kan me dat vertellen.

Alvast hartelijk dank

Midget :)
 
Re: cache voor buroblad icoontjes vergroten

Hoi Frank,

Bedankt voor je reactie, maar ik ben niet zo'n register kenner, kun jij misschien iets duidelijker zijn, want van de uitleg van de link die je me gaf word ik ook niet echt veel wijzer, als ik iets niews aanmaak maakt hij een hele nieuwe register map aan, is dat de bedoeling?

Alvast bedankt, Midget
 
Re: cache voor buroblad icoontjes vergroten

Ga in het rechter venster staan waar ook de waardes:
- standaard
- Icon underline staan

Ga nu bovenaan naar bewerken - nieuw - tekenreekswaarde.

Noem deze tekenreekswaarde: Max Cached Icons (let op de spaties tussen de woorden en hoofdleters van ieder woord. en geef deze de waarde 2000. En klaar.
 
Re: cache voor buroblad icoontjes vergroten

H Frank, zoals je op die printscreen zag van jou link zag je maar drie register verwijzingen, bij mij zijn het er 4 er stonden er al 3 in, weet jij welke die laatste is, of zou dat degene zijn die ik moest veranderen, ipv de nieuwe toe te voegen, ik stuur een printscreen mee.

Alvast bedankt Midget :)
 

Bijlagen

  • ScreenShot051.jpg
    ScreenShot051.jpg
    13,5 KB · Weergaven: 45
Re: cache voor buroblad icoontjes vergroten

Ik had alleen de bovenste 2, de derde is degene voor die icon cache te vergroten, de vierde zegt mij niets ook google niets?
 
Re: cache voor buroblad icoontjes vergroten

zou ik die kunnen verwijderen???, wat denk jij? want ik vind dat er ook maar rare waardes bijstaan.
 
Re: cache voor buroblad icoontjes vergroten

Hoi Frank ;)

H bedankt joh, maar dat cache verhogen voor de icoontjes is toch als je veel icoontjes gebruikt, en deze fatsoenlijk weergegeven worden, en niet elke keer die opbouw tijdens het opstarten (soms), en als je andere proggies hebt gebruikt?

Dus dat zou nu allemaal wat soepeler moeten blijven lopen, tja kan het nog niet echt testen heb mijn pc gister opnieuw opgezet, dus dan staat het in het begin allemaal wel goed, maar op den duur gaat het allemaal wat langzamer.
--- automatische edit ---
Trouwens Frank, stomme vraag van mij,

Voordat ik hier aan begon had ik al uitgebreid gelezen geeft uw buroblad pictogramman de ruimte en daar staat het ook in, als ik het niet verkeerd begrepen heb word dan je l2 cache beter gebruikt, ben benieuwd hoelang hij het nu uithoud, maar ik denk dat dit de oplossing is voor iets waar ik me al jaren aan stoor, elke keer die opbouw, heel vervelend, en ik maar denken dat ligt aan mijn systeem, het een zal wel sneller zijn als het andere, maar niets is minder waar.

iig heel erg bedankt voor je hulp, ik had al gelezen waar ik heen moest, maar wist niet precies hoe ik het aan moest maken, en dat ik een extra vermelding had, dat hield me tegen, en dacht laat ik het eens op het forum vragen.

Bedankt :) ik is een gelukkig mens Toppie

Ik zet het op opgelost, bedankt Frank. :drinks:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan