• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sites te klein

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjo_

Junior lid
Lid geworden
18 feb 2008
Berichten
36
Waarderingsscore
0
Ik heb net een andere computer, heb altijd windows 2000 gehad en nu dus Xp.
Alleen ik heb ik nu een probleempje als ik sommige sites open. Dan word niet het hele scherm gebruikt en is de site dus een stuk kleiner dan hij hoort te zijn.
Dit is zi in firefox en internet explorer. Ook heb ik al adobe flash player opnieuw geinstalleerd maar dat hielp ook niks.
Misschien iemand die dit herkend en een oplossing weet ? Want ik vind het dodelijk irritant ;)

isketchau1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op de 2000 had je waarschijnlijk een veel kleinere resolutie dan nu, waardoor het leek of de site groter was... resoltuie kan je veranderen door : rechterklik op bureaublad > eigenschappen > instellingen
 
Haha, Zo simpel is het nou en ik snap er weer niks van ;)
Tis me gelukt, alleen nu nog even zorgen dat het mooi wordt!
Super bedankt!
 
Ga in de rechterbenedenhoek staan en trek aan de rand het venster groot, doe nu hetzelfde bij de linkerbovenhoek. Kies daarna voor bestand - sluiten. En open daarna opnieuw een intenret venster.
 
Waarom nie gewoon de grote resolutie houden?
 
Frank2 dat werkte niet ;)
@ MG2R Ik vind dat niet mooi :$ en schijnbaar werken sommige sites dan ook niet goed bij mij ;)
 
wat het ook kan zijn:
Ga naar die site die zo klein is. druk dan op crtl en scroll dan met de muis, nu wordt de pagina groter en kleiner, ik heb het ook gehad door een klein foutje een keer. Misschien is het dat wel, dan kun je gewoon je grote resolutie houden. Ik heb nu ook een mega resolutie op een tft bravia scherm. Kijk maar eens.

Succes..

Greetz, Steefie
 
ooh tft bravia :eek: hebbe! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan