• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Systeemherstel

  • Onderwerp starter Helen de Vink
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Helen de Vink

Gast
Hallo. Al een tijdje werkt systeemherstel niet meer. Alles staat aan naar behoren. Systeemherstel maakt zelf wel controlepunten, maar geen tijdstippen voor installatie software. Systeemherstel voert (zogenaamd) opdracht uit, maar er gebeurt verder niets. Ik krijg steeds de melding dat er niets op de pc veranderd is. Ik heb alles uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld. Nieuw herstelpunt gemaakt (software geinstalleerd) en weer systeemherstel laten uitvoeren. Zelfde resultaat. Er gebeurt niets.
Ik heb 1 maand geleden mijn pc opgeschoond (windows XP opnieuw geinstalleerd), herstelsysteem werkte toen nog wel. Voor het opschonen weigerde systeemherstel ook al.
Ik heb als beveiliging Hitman Pro geinstalleerd en Norton Security 2008.
Ik vind het erg vervelend dat ik nooit terugkan naar eerdere punten, omdat ik nogal veel download en installeer.
Iemand een idee?
Bedankt
 
Zit in norton 2008 ook al niet een soort systeemherstel programma?
 
Bedankt voor de snelle resons.
Inderdaad heeft Norton ook een editie met sysyeemherstel. Ik geloof "Ghost", maar ook "Go Back"dat geleverd werd bij Norton Systeem Works. Ik heb nu Norton Internet Security.
Overigens was mijn "Go Back "uit 2005 nog uitstekend te gebruiken. Voor mijn herinstallatie van windows stond ie op mijn pc geinstalleerd. Echter de pc wordt erg langzaam en de Go Back gaat maar 1 a 2 dagen terug. Soms tijdens het downloaden van games e.d. scheidt ie er helemaal mee uit. Kan nier meer opslaan.
Na herinstallatie van windows 1 maand geleden heb ik Go Back er niet meer op gezet.
Zou het lange downloaden (P2P ) er wat mee te maken kunnen hebben?
Ik heb alle informatie over herstelsysteem uitgebreid gelezen.
De opmerking van windows dat er niet is teruggegaan naar systeemherstelpunt, omdat er niets veranderd is, vind ik zo vreemd.
Zijn er nog meer suggesties?
Hartelijk dank
Helen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan