• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wat is chkdsk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

afg

Bekend gezicht
Lid geworden
2 okt 2007
Berichten
177
Waarderingsscore
0
Ik krijg de hele tijd tehoren van mijn pc dat een bepaald programma zoals msn is beschdigd en dat ik dit kan voorkomen door de hulpprogramma chkdsk uit te schakelen.
nou ben ik dus gaan zoeken en heb gevonden en verwijderd. maar mijn pc zegt nog steeds dat ik heb moet uit schakelen maar hoe??
ook kan ik niets meer downloaden en ik kan ook geen youtube filmpjes meer zien!! iets dat ik heel erg vind!! kan iemand mij aub helpen met het uitschakelen van ener van der hulpprogramma die nergens de vinden is?

dank u wel:worship:
--- automatische edit ---
maar mijn pc zegt nog steeds dat ik hem moet uit schakelen maar hoe??
/\
was eerst heb en ik heb het nu veranderd
--- automatische edit ---
*typfoutje dus..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan je vraag in de topictitel wel beantwoorden, de vraag hoe je het nu kunt uitschakelen niet.

In ieder geval: Checkdisk scant het volume (hardeschijf) op problemen, zoals beschadigde sectoren. :)
 
kan je niet gewoon msn verwijderen en opnieuw installeren?
chkdsk is volgens mij wel nodig op het systeem
 
volgens mij is er gewoon sprake van spyware/malware. Ik zeg, goed doorscannen met een antivirus/antispyware programma. ik heb nog nooit gehoord dat een hulpprogramma zoals chkdsk verwijderd moet worden omdat een ander programma hierdoor beschadigd zou zijn.

het programma chkdsk is zeer zeker noodzakelijk voor je systeem. Als je pc een keer niet goed afsluit en hij start daarna opnieuw dan wilt windows vaak even de schijven scannen m.b.v. chkdsk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat is het juist! zoals ik al zei ik kan niets meer downloaden!
dat dus ook niet.
ik kan ook programma's die ik al gedownload hem niet uitpakken, dus dat kan ook niet...
wel erg bedankt voor je hulp!
dus eerst moet ik er voor zorgen dat ik bestanden kan downloaden en dan pas dit....

dank u
--- automatische edit ---
ik heb chkdsk verwijderd! heb nou iets verkeerds gedaan??!!:mellow:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat is het juist! zoals ik al zei ik kan niets meer downloaden!
dat dus ook niet.
ik kan ook programma's die ik al gedownload hem niet uitpakken, dus dat kan ook niet...
wel erg bedankt voor je hulp!
dus eerst moet ik er voor zorgen dat ik bestanden kan downloaden en dan pas dit....

dank u
--- automatische edit ---
ik heb chkdsk verwijderd! heb nou iets verkeerds gedaan??!!:mellow:

Hallo,

Het zal misschien zo zijn dat je niets meer kan downen, maar vanaf cd installeren kan je toch wel zeker?
Daar kan je het bestand ook vinden.

Succes!
 
maar wat moet is doen om weeeer te kunnen downloaden? dat is tog wel erg belangrijk?

dank u.
 
Win xp reparen met de cd -_-"
 
Hallo,

Ik raad je aan om voor je zelf actie onderneemt eerst te zoeken wat in dit gebval chkdsk is. Bijvoorbeeld met een zoeksite zoals google!

Dat je chkdsk hebt verwijderd is niet goed voor je Systeem!

Greetzzz,

killman
 
erg bedankt voor jullie hulp!!
tnxxxx!!

ik heb alle berichtjes doorgegelezen en heb toen en een en ander geprobeerd en nou doer hij het weer !!

hartelijk badankt.

dank u.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan