• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

DELL precision 490 drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

baron001

Gast
Hallo,

Ik heb van een kennis een afgedankte DELL desktop gekregen en nu wou ik hem formatteren, maar ik heb een probleem met het opnieuw installeren van mn drivers. Ik heb er al verschillende gedownload en geprobeerd maar telkens loopt hij vast bij het laatste scherm. Ik veronderstel dat dit zal zijn omdat het niet de correcte drivers zijn??? Kan iemand me de goede richting uitsturen?

Ik had ook nog een 2e vraagje; de ventilators van dat ding maken echt herrie. Nu heeft iemand me verteld dat ik wat aanpassingen kan maken in de bios om de ventilator wat zachter te doen draaien? Klopt dit?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten, Mike
 
Hey,

Welke drivers bedoel je? Zijn het de drivers die behoren tot de SATA schijf (ipv ATA)? Deze staan waarschijnlijk op een floppy en moet je voor de installatie van een besturingssysteem installeren via de optie F6.
Of zijn het de drivers voor de overige hardware, zoals videokaart?
Welk besturingssysteem probeer je te installeren. Bij XP en Vista zijn de meeste drivers (zoals videokaart) al meegeinstalleerd en hoef je dus niet apart bij te installeren.

Dus zou je wat meer info kunnen geven over welke drivers en welk besturingssysteem?
 
Het is voor de SATA, bij het installeren van XP vindt hij geen harde schijven. Ik vond wel drivers online maar het zijn er zoveel dat ik niet weet welke te nemen...:)
 
kan je nog in de computer komen? maw zit er nog een windows op?
Dan zou je nl. het programmaatje everest kunnen laten lopen volgens mij, om erachter te komen welke drivers je zou moeten hebben.
Anders kan je misschien met het serienummer en type van de computer misschien de juiste drivers vinden? Via dell eventueel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan