• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Backdoor Trojan verwijderen in Vista

  • Onderwerp starter darkootje
  • Startdatum
D

darkootje

Gast
Hallo allemaal

Gisteren heb ik een Backdoor Trojan binnen gekregen en dat merkte ik pas vannacht toen ik mn laptop opnieuw op moest starten.
Ik kwam tot het gedeelte dat je je wachtwoord moet invoeren om in je account te komen. Nadat ik op Enter had gedrukt kreeg ik een compleet zwart scherm met alleen een venster waar mijn documenten in staan. Via dat venster heb ik dus het een en ander uitgezocht want mijn norton antivirus 2008 kon dit virus niet verwijderen. Nu ben ik vanmiddag dus terecht gekomen bij SPYWAREfighter. Duurt ff voordat alles gescand is, maar het programma verwijdert het virus uiteindelijk wel!
Ben dagelijks aanhet surfen op het net, maar ben totaal NIET technisch als het om dit soort dingetjes gaat. Daarom dus voor mensen zoals ik dit berichtje ;)

link: http://www.spamfighter.com/Spywarefighter/Lang_NL/Download_Download.asp

groetjes Darko
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan