• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Dringend!!! Wie herkent dit probleem?

  • Onderwerp starter Navavista
  • Startdatum
N

Navavista

Gast
Hoi allemaal,

Mijn pc. heeft het volgende probleem waar ik totnogtoe nog geen oplossing voor heb kunnen vinden.
Telkens als ik mijn computer afsluit sluit de pc. windows XP zelf wel goed af, want je hoort als het ware de verbinding wegvallen in de kast. Het lampje van de harde schijf gaat dan vervolgens uit. Alleen lijkt het daarna of de pc ergens bijft hangen, want het beeldscherm wordt vervolgens donker net alsof het lijkt dat alles is afgesloten. Alleen blijft het tweede lampje wel gewoon branden en je hoort de motor van de PC nog gewoon draaien. Zelfs al laat ik hem enkele minuten aanstaan, blijft de situatie nog hetzelfde.

In het begin toen ik hem pas had laten aansluiten, sloot hij wel gewoon goed af. Alleen is het vlak daarna misgegaan. Eerst dacht ik dat het aan mijn externe audigy 2 Plantinum geluidskaart lag. Heb deze van de PC gehaald, maar de situatie bleef gewoon zoals ie was.
Heb al van alles geprobeerd, heb mijn windows weer helemaal opnieuw laten installeren.
Maar vlak nadat er hooguit drie software programma's er op waren genstalleerd trad hetzelfde probleem nog steeds op. Zelfrs toen ik via de veilige modus opstarte wilde hij niet uit zich zelf uit gaan. Pas als je de uitknop 5 sec. ingedrukt houdt gaat de pc uit.
Heb zelfs windows laten updaten en extra drivers voor mijn moederbord op de pc genstalleerd, alleen bood ook dit geen enige oplossing.

Wie herkent dit probleem en weet wat ik aan dit probleem zou kunnen doen?
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan