• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

laptop op tv aansluiten probleem!!!

A

arads

Gast
hallo mensen,

ik heb een Packard Bell EasyNote MZ36-V-120 en ik heb ook een philips lcd tv type 42PF3331/10.
Nou wou ik mijn laptop op mijn tv aansluiten,maar aangezien mijn laptop geen S-video support heeft maar alleen VGA ingang heeft heb ik een VGA-YCbCr component kabel gekocht.Mijn phillips lcd tv heeft wel YPbPr component aansluiting,maar wanneer ik mijn kabel aansluit op me VGA ingang van me laptop en het op de lcd tv aansluit zegt hij steeds Geen signaal.
Ik heb van alles geprobeerd met de beeldscherminstellingen van me laptop en er komt maar geen beeld.Ik heb de resolutie proberen aan te passen,vernieuwingsfrequentie controleren,primaire en secundaire beeldscherminstellingen gechecked en nog ik krijg maar geen beeld.
Wat me wel opvalt is dat waneer ik ik van beeldscherminstelling wissel op me laptop,dat er linksbovenin bij mijn lcd tv ineens VGA komt te staan.Dus waarschijnlijk herkent hij hem wel.
Verder krijg ik geen beeld alleen soms wat geflikker van een zwart beeld en soms veranderd het van kleur
Ook als ik mijn beel instel op 640x480 60hz zie ik ineens mijn tv heeeel ergg gek doen(je ziet allemaal roze flitsen en na een tijdje blijven die flitsen hangen).
ik heb een VGA naar Ycbcr kabel en mijn tv heeft ypbpr ingang dus kan het mischien daaraan liggen?????
Ik ben laatst nog naar ITS gegaan en heb daar om hulp gevraagd en een van de medewerkers zei dat hij het in principe zou moeten doen.
Ligt het aan de lcd tv of de laptop?
Ik weet echt niet wat ik moet doen....
Als iemand mij kan helpen waardeer ik het enorm.

alvast bedankt
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan