• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

hoe krijg ik me netwerkhardware terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

arjan92

Gast
hallo,

ik heb pas gelede een franse laptop gekrege en wou hem in het nederlands en heb dus een windows vista opnieuw geinstaleerd.

En nu wou ik internet op mijn laptop geeft die aan dat er geen netwerkhardware meer is.
toen het nog in het frans was kon ik draadloos internetten maar nu niks meer ook niet meer via kabel.

wie kan me hierbij helpen..:wall:

groetjes
 
Kijk ook eens naar chipset drivers. Het netwerk kan ook nog een losse chip zijn (bijvoorbeeld realtek). Kijk eens in de documentatie.
 
hallo,

hoe kom ik bij de chipset drivers.
 
Even uitzoeken welke chipset erop zit, en dan bij de fabrikant daarvan kijken. De chipset kun je identificeren met cpu-z. http://www.cpuid.org/cpuz.php
 
eigenlijk snap ik de site niet ik heb zelf niet echt HEEL veel verstand ervan moet ik kijken welke soort ik heb.
 
hoe kan men iets opzoeken op internet als je geen verbinding met internet hebt
 
Op dezelfde manier als je hier iets kunt posten (ook zonder internet) :)
 
Maar om daarom nou te reageren in een topic van meer dan 4 jaar geleden..... ooh, nou doe ik het zelf ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan