• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

setup kan geen vasteschijfstations in uw computer vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

smmeij

Gast
Hallo!!!

Ik heb een probleempje...
Heb van de week een HP pavilion dv6605ed gekocht, staat vista op...

Dat ding is alleen nog langzamer dan mn gewone pc, dus dacht laten we xp er maar gewoon opzetten... ;)

Maar aan de topic titel te lezen krijg ik de melding dat "setup kan geen vasteschijfstations in uw computer vinden".

Wie kan mij helpen, weet dat het iets met sata schijven te maken heeft, de helpdesk liet me dit downloaden http://tinyurl.com/2c7ou2
Maar daar kom ik nou ook niet echt verder mee... :wall:

Wie helpt me!!!!

Alvast bedankt!!

Groetjes Sander
 
Laatst bewerkt:
Die link doet niets?

Je dient op een diskette s-ata drivers te zetten, en tijdens de setup van windows zodra je een melding krijgt "druk op F6 om ene niet windows apparaat te installeren" druk je op F6 de drivers wordne geinstalleerd en de setup gaat evrder.
 
de link

Uhhh heb geen diskette station, en in mn dvd station zit op dat moment mn xp cd....

En welke drivers moet ik hebben dan??
 
ff kijken
--- automatische edit ---
Nou, heb het allemaal geprobeert, maar blijft op het zelfde punt fout gaan...

Heb de drivers op cd gebrand...

xp cd erin, met cd opstarten, f6 drukken, krijg je de vraag druk x voor extra dingen, doe ik ook, wissel cd voor drivers, en dan doet ie er niks mee...

Heb het ook met usb stick geprobeert, dan komt ie wel wat verder, maar denkt ie dat mn usb stick mn c schijf is, en das nou ook niet helemaal de bedoeling...

:shout: :shout: :shout: :shout:
 
Laatst bewerkt:
probeer eers in je bios het DVD station als eerste in je boot in te stellen en probeer het dan nog es.
 
staat ie al, anders zou ik met mn xp-cd erin geen opstart krijgen van de cd....toch??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan