• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Systeem BIOS & Video BIOS updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

predator

Gewaardeerd
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
1.719
Waarderingsscore
88
Ik heb een prg gedraaid Everets en toen ik daar wat door heen liep kwam ik bij de bios en krijg ik de suggestie om na te gaan of er updates zijn want die van mijn zijn 2 jaar oud. Ik zie door de bomen het bos niet wie kan mij helpen.
Het gaat om:
Bios Type :Award Modular
Award Bios Type : Award Modular BIOS v6.OOPG
Er staat ook bij Award Bios boodschap : 8I945PE 10k FS
Datum Systeem BIOS : 12/07/05
Datum Video BIOS :12/09/05

Wie o wie weet waar ik moet kijken voor de juiste updates, zoals eerder hier boven vermeld ik kom er niet uit waar ik ze vandaan moet halen.

P.C. is een Fujitsu Siemens scaleo H
Windows xp Media Center Edition versie 2002 service pack 2.

BVD
Predator...
 
Als je pc nu goed draait, je niks van everest aantrekken, en met je fikken van het bios afblijven. Je pc gaat er niet beter om draaien, en met een beetje pech mol je je moederbord of videokaart.
 
Als je pc nu goed draait, je niks van everest aantrekken, en met je fikken van het bios afblijven. Je pc gaat er niet beter om draaien, en met een beetje pech mol je je moederbord of videokaart.

Okeeej dank je wel Weballey, de p.c. werkt prima verder, het enige is dat m'n brander en mijn dvd/cd rom allebei geen dvd 's en data meer willen lezen. Maar daar heb ik al een topic voor open staan op dit forum ,helaas nog geen oplossingen voor gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan