• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop vergrendeld en in gebruik XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MYster

Gast
heb het volgende probleem aan de hand met mijn pc. In het opstartscherm krijg ik het venster met de melding voor je gebruikersaccount en wachtwoord in te geven dat is iets dat ik gewoonlijk altijd heb, nu staat er dat hij vergrendeld en in gebruik is en enkel de gebruiker/beheerder ( reeks nummers etc.) kan deze ontgrendelen.Nu heb ik ook meermaals geprobeerd mijn gebruikersnaam in te geven maar iedere keer ik een toets indruk dan krijg ik zo een geluidje waarbij je weet dat het niet goed is en kan dus niets intypen.
Na het zoeken op internet stond er dat je ctrl,alt+delete moest drukken om te ontgrendelen, dus ff geprobeerd helaas pindakaas want kan nog steeds niets ingeven en de pc reageerd zelfs niet op de toetsen. Iemand die me kan helpen dit mysterie op te lossen? Ik kan dus helemaal niets doen met de pc enkel het venster vastpakken en verplaatsen maar voor de rest niets ingeven of dergelijk. ALvast bedankt
 
Je heb de gebruikersnaam van de beheerder nodig en het wachtwoord. ALs je zelf beheerder bent je eigen naam en wachtwoord dus. Anders bijvoorbeeld "Administrator" als gebruikersnaam en het wachtwoord daarvaan.

Is het jouw eigen pc, maken meerdere mensen gebruik van die pc? Is er iemand anders misschien beheerder?

Ook al geprobeerd opnieuw op te starten?
 
Start windows anders op in veilige modus, en verwijder de administrator en user wachtwoorden.

Kun je er ook weer gewoon in.

Groet Midget :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan