• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

NCF Mobile

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.387
Waarderingsscore
468
Dag Allemaal,

Sinds vandaag heeft het NCF er een mobiele variant bij.
Als je met een mobiele telefoon surft zou deze automatisch gedetecteerd moeten worden en de mobile page moeten openen. Is dit niet het geval, dan kan via http://mobile.nationaalcomputerforum.nl de pagina bereikt worden.

Hopelijk geeft dit wat meer functionaliteit.

Greetz,
YdieresiS.
 
Mijn Samsung U600 pakt em in ieder geval meteen :)
 
1 opmerking als er interne link gepost worden ga je naar het standaard forum toe.
 
Ik heb altijd al hier gesurfd met opera mini( www.mini.opera.com ).Versie 4.1 is nu de laatste. Had ik mss moeten vermelden ergens.:p
 
Ik heb altijd al hier gesurfd met opera mini( www.mini.opera.com ).Versie 4.1 is nu de laatste. Had ik mss moeten vermelden ergens.:p

Kun je daarop goed NCF kijken met een normale skin? (ook met plaatjes enzo.)
Anders kan ik die user agent wel als exception invoeren, dan krijg je gewoon je normale skin.
 
Mijn LG Viewty pakt m ook ook gelijk, automatisch detect ie dat het een telefoon is

Hier heb ik al zooo lang van gedroomd :p
 
Ghehe, was idd een optie die ik al lang op de planning had staan.
 
Wel ff wennen! Gaat natuurlijk iets sneller

Met opera mini als browser is de gewone NCF homepage toch maar 29kb en dat is maar een tel meer en het is wat meer natuurlijker qua weergave.
--- automatische edit ---
Kun je daarop goed NCF kijken met een normale skin? (ook met plaatjes enzo.)
Anders kan ik die user agent wel als exception invoeren, dan krijg je gewoon je normale skin.

Ik kan alles zien. alleen bewegende onderdelen bewegen dan niet.

Bedoel je dat ik dan als ik inlog niet de mobile versie krijg, Ydie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jep, dat is wat ik bedoel.
 
Jep, dat is wat ik bedoel.

Thanks voor de aanbod, Ydie. Ik ben nu aan het wennen. Grootste voordeel nu is toch de snelheid. Alleen ik was al gewend(mist ik wel een beetje)door naar de plaatjes/avatar te kijken wie nou heeft gereageerd zonder naar de namen te kijken.Het is een beetje een lappen tekst nu, maar houden zo.:worship:
 
handig kan ik ten minste op mn mobiel het forum bezoeken
 
Doet het hier ook op mn iPhone :D

Hij is zelf snel met het slome GPRS internet :p
 
dit zie ik als ik wil posten

[noparse]Posted via Mobile Device[/noparse]

p.s. ncf mobile werkt erg goed ook op de psp
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yep op de psp is ie ook perfect, Maar dan maakt het toch niet veel uit tussen de mobile versie en de normale, De normale werkt bij mij ook gewoon lekker snel :)
 
Yep op de psp is ie ook perfect, Maar dan maakt het toch niet veel uit tussen de mobile versie en de normale, De normale werkt bij mij ook gewoon lekker snel :)
Ja, maar op mijn telefoon heb ik gewoon GPRS :)
en dat is niet zo snel
 
Hele goede uitvoering op mijn mobiel dan.
Zal binnenkort ook een kijken op mijn PSP.

Lennoow.
 
Hoi Ydie, kan New Posts langer/uitgebreid worden want dat is wat ik het meest gebruikt en je mist dan niks? Hij is zo kort als het hier druk is dan is het niet toereikend.
 
Mooi die nieuwe technologie.
Echter, kan iemand mij op weg helpen met basis informatie?

Ik wil voor ons radio station een mobile versie maken.
Heb hiervoor een lichte php pagina gemaakt met eeen lichte radio stream.
Helaas lukt het niet goed met het ontvangen van de muziek.
Het is een legale radiostream welke wordt gegenereerd in mp3, geen wma daar mp3 universeler is.

Ik ben dus in een donker bos aan het zoeken voor mijn gevoel, elke aanwijzing is welkom.

:wacko:
 
iPhone Skin
--- automatische edit ---
Ik heb weer een update gedaan. De iPhoners en mensen met een iPod touch hebben een nieuwe mobiele skin. Deze is afgestemd op het gebruik met de iPhone interface. Er zitten vast nog foutjes in, aangezien het een skin is die van een andere site komt en waar ik veel aanpassingen aan heb moeten doen. Kom je foutjes tegen meldt deze dan gerust. Ik ga ook nog kijken of deze skin werkt met windows mobile aangezien de functionaliteiten en hetuiterlijk beter is dan die van de eerder geinstalleerde mobiele skin.

YdieresiS
Posted from iPhone
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij zit hier ook geen link om terug te gaan naar een andere style ;)
dus mensen die geen iPhone hebben klik er maar niet op :p
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan