• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

NCF Mobile

Ik moet die skins nog verbergen in een normale layout. Linksonderin zit wel een link om terug te gaan :) Maar ze onzichtbaar maken en kunnen posten in oude topics zijn nog twee dingen op de wishlist. Met je iPhone erheen gaan geeft geen problemen voor het gebruik op je pc. Die twee onderdelen zijn gescheiden.
 
ow dat is hartstikke handig. ik zit vaak op mn mobiel al moet ik zeggen dat ik met mijn mobiel ook totaal geen probleem heb met het laden van de site maar ik ga het zeker even proberen. Bedankt!
 
De optie die je op het originele forum hebt bij je accountbeheer, om je laatste posts te bekijken, is er op de iPod Touch / iPhone versie niet, dat vind ik wel jammer.

En je kunt ook niet switchen naar de normale stijl, wat ik zelf altijd wel handig vind.

Voor de rest is het vooral een lichte skin die snel geladen wordt en dat is ook erg belangrijk.
 
De optie die je op het originele forum hebt bij je accountbeheer, om je laatste posts te bekijken, is er op de iPod Touch / iPhone versie niet, dat vind ik wel jammer.

En je kunt ook niet switchen naar de normale stijl, wat ik zelf altijd wel handig vind.

Voor de rest is het vooral een lichte skin die snel geladen wordt en dat is ook erg belangrijk.


dit zou ik graag ook willen zien
 
Wow ik had gisteren eens op een ipod touch voor de eerste keer gesurft naar NCF en Ik kon het niet geloven, ik vond het echt geweldig dikke chapeau voor de makers van die mobile versie hoor, 10/10 !!! :)

enneuh heel makelijk om alles terug te vinden !!!
 
bestaat de mobiele versie nog steeds?
 
bestaat de mobiele versie nog steeds?

Nee, is niet meer aanwezig. Is na een update van het forum verloren gegaan. En in die tijd waren er steeds mensen die hun apparaat wilden uitsluiten, dat we hebben besloten om hem nu gewoon op default te laten staan.
 
Wel jammer. Want NCF werkt erg traag op mijn mobiel.
 
Ik twijfel zelf nog hoor. Met de datalimieten die tegenwoordig overal weer ingesteld worden, is een schone skin met weinig afbeeldingen toch wel handig. We hadden in het verleden ook wat problemen met de mobiele skin.
 
Is het niet mogelijk de leden zelf een optie te geven de mobiele skin aan of uit te zetten? Bij mij is het NCF ook redelijk traag en moeilijk te lezen op opera mobile
 
nou ja ik zit eigenlijk altijd op de wifi omdat ik prepaid bel.

Zou misschien wel leuk zijn om het weer in te schakelen.
 
Ik heb liever geen mobiele skin meer. ik vind het nu prima werken en geen zin weer opnieuw te wennen.. Kheb toch een 4,3 inch scherm :p
 
Wat mij betreft wel weer een mobiele skin, het forum is echt heel irritant op mijn smartphone (htc wildfire s)
 
Op mijn Nokia werkt ie perfect! Alle functies doen het.
 
Ja ik wil ook weer een mobiel versie...
 
Ik wil ook mobiele versie maar dan dat je kan schakelen. Dus op je pc de normale en op je mobiel de mobiele ;)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan