• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MEDION en radeloos...

  • Onderwerp starter Lambertjan
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Lambertjan

Gast
Hallo allemaal,

ik heb recent de
MEDION AKOYA P36830
Windows Vista Home Premium,
AMD Phenom X4 9500 Quad Core (2,2 GHz),
NVIDIA GeForce 9600GT,
4 GB DDR2 RAM,
500 GB harde schijf
gekocht om er grafisch werk mee te doen. Grafisch werk betekent dan ook de programma's van Adobe, zoals Photoshop CS3, Illustrator etc. Kortrom de Adobe Creative Suite Premium.
Maar... ik krijg geen enkel programma van deze suite geinstalleerd ! De setup start op, maar daar houd het dan ook mee op.
Alle andere programma's zijn geen enkel probleem, ze draaien als een trein.
Ik heb van alles geprobeerd:
- installeren als administrator, verhoogde prioriteit, uitschakelen anti-virus en firewall, uitschakelen alle services, uitschakelen DEP.
Resultaat: NOPPES !
Adobe blijft zo dood als een pier.
Bij een vriend die een dual-core Medion heeft gekocht een week voor ik mijn Quad kocht heb ik probleemloos het pakket kunnen installeren...
Medion getelefoneerd en hen het probleem voorgelegd: de fout ligt bij Adobe !
Dan maar getelefoneerd naar Adobe: een uur aan de telefoon gehangen en alles geprobeerd wat ik zelf al geprobeerd had: NOPPES !
De brave man aan de telefoon was ook ten einde raad en heeft beloofd het uit te zoeken en me terug te telefoneren of te mailen: na een week zit ik nog altijd op wacht en stapelt zich het werk hier ongelofelijk op en dreig ik klanten te verliezen...

Wie kan me verder helpen ? Heeft iemand die ook al meegemaakt ?
Ik begin radeloos te worden....

Bedankt voor jullie hulp

Lambert
 
Hmm en erg vervelend probleem begrijp ik.

Heb je geprobeerd Vista totaal opnieuw te instaleren? Of staan er al teveel belangrijke spullen op?

Misschien is er wel een hele simpele oplossing voor maar ik ken er geen.
Ik heb geen Vista maar ik wou gewoon even iets proberen.
 
Hmm en erg vervelend probleem begrijp ik.

Heb je geprobeerd Vista totaal opnieuw te instaleren? Of staan er al teveel belangrijke spullen op?

Misschien is er wel een hele simpele oplossing voor maar ik ken er geen.
Ik heb geen Vista maar ik wou gewoon even iets proberen.

Ik heb de pc al meer dan eens opnieuw geinstalleerd en ben gewoon aan het einde van mijn latijn... ik kan geen opdrachten meer aanvaarden, noch afwerken !
Vandaar de toevoeging "radeloos" in de titel van het topic.
 
Geen idee of het gaat werken, maar misschien is het de moeite van het proberen waard. Probeer het eens met XP ipv met Vista.
 
Hallo Lambert,
Heb het zelfde probleem, heb je nu al een oplossing gevonden?

Mvg, Mirital
 
Hoe groot is de partitie waar Vista op genstalleerd is.
En hoe sterk is de schijf gedefragmeerd?

Als de partitie-grootte niet voldoende is voor het uitpakken van de Adobe installatiebestanden n de installatie daarvan, dan zit je met een mislukte installatie!

Weet, dat het hierbij om honderden MB's gaat.
 
Je moet 23,5GB vrije ruimte hebben op je harde schijf. Productinformatie kan je hier vinden, ik zou zeggen loop het even allemaal na.
 
het (tijdelijk)uitschakelen van User Account COntrol, wil vaak helpen om nukkige software te installeren. Je kan dit doen door msconfig op te roepen vanaf de zoekfunctie.
Hierdoor heb ik sommige software kunnen installeren wat daarvoor niet lukte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan