• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

muis blijft hangen in excel

baliw-katok

Bekend gezicht
Lid geworden
27 feb 2005
Berichten
177
Waarderingsscore
0
Hallo,

Als ik excel opstart kan ik gewoon navigeren met de pijltjes. Echter wanneer ik een vakje aanklik met de muis dan kan ik niks meer doen. Bij elke beweging van de muis blijft hij meeselecteren. Onderaan verschijnt geen EXT en klikken op F8 helpt ook niet. :wall: Ik kan enkel maar excel verlaten via ctrl+alt+del en taak beindigen.

Wie weet raad ?

Baliw-katok
--- automatische edit ---
Beste Baliw-katok,

Computer afsluiten, een namiddag niet aan je probleem denken. Thuiskomen, pintje drinken, computer opstarten, excel openen ... en probleem opgelost :smile:

Succes

Baliw-katok
--- automatische edit ---
Beste Baliw-katok,

Dankjewel voor je gouden raad. Is volkomen gelukt ... probleem opgelost.

Merci ! :rules:

Baliw-katok
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zit je nou tegen jezelf te praten???????????????
 
Houd nou toch eens op Sora met dat bumpen... Het wordt nu echt irritant :fury:
 
Computer afsluiten, een namiddag niet aan je probleem denken. Thuiskomen, pintje drinken, computer opstarten, excel openen ... en probleem opgelost
 
Beter laat dan nooit reactie:
Ik heb het zelf ook regelmatig met mijn 5 jaar oude laptop; in dat geval blijft de SHIFT-toets dan hangen. Een keer goed indrukken en het werkt weer.
 
Ik heb wel eens dat als ik me computer opstart me muis niks doet... Kabel erin en eruit, voil hij doet 't weer :p

[edit]Oh.. Wel een grote bump... [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan