• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Show je PC !

Status
Niet open voor verdere reacties.
WOW!!! Te vet!!
 
Vette videokaart man..:)
Ook die Grolsch flesjes, wat zijn daar de specs van? En hoe sluit je die aan?:huh::huh:

videokaart gaat eind van dit jaar dr uit:p
komen de nieuwe nvdeo''s en als dan er nog niet iets beters dan intel core i7 is komt die er ook in:D Hulde aan de bbl opleidingen:p

maar zowiezo die flesjes kan je aansluiten op je mond dan moet je wel eerst het dopje voor de uitgang er af halen en dan loopt het gevoel zo naar binnen:D dan nog de volume knop draaien dat die iets doorlaat en dan mmmmmmmmm hihi:p
 
volgens mij gamed dat zoooooo lekker!
Zeker 2 dikke videokaarten er in zitten?
 
nee! ik heb 1 6950 erin.. blijft verassend goed. moet nog ff kijken voor mp hoe dat uitwerkt maar tot nu toe heel tevreden !!!!!!!
 
wtf
welke verzie
ook met 1 gb:O

---------- Bericht toegevoegd om 23:07 ---------- Vorige bericht geplaatst om 23:07 ----------

of toch 2 gb
 
nee! ik heb 1 6950 erin.. blijft verassend goed. moet nog ff kijken voor mp hoe dat uitwerkt maar tot nu toe heel tevreden !!!!!!!

wat een mazzel.
kom ik aan kakken met me Amd sempron poep :p
 
Maakt dat nou uit, jij hebt een Apple :p
 
luud heeft die:p
 
:p Ik heb hem voor 80 euro :p Me vaders werk had nog een macbook liggen maar accu en harde schijf waren dood. Voor 80 euro vervangen en nu doet ie het weer. Maar ik had al een gratis mac mini gekregen die ik verkocht heb dus eigenlijk is de macbook gratis :)

---------- Bericht toegevoegd om 17:26 ---------- Vorige bericht geplaatst om 17:25 ----------

Zit trouwens een core2dou in :)
 
En je doet hem weg? :D
 
Nee me mac mini heb ik weggedaan en met dit geld een harde schijf en accu gekocht. Mac min had core solo
 
nee ik bedoel je macbook
 
Nee ik doe hem niet weg
 
wtf
welke verzie
ook met 1 gb:O

---------- Bericht toegevoegd om 23:07 ---------- Vorige bericht geplaatst om 23:07 ----------

of toch 2 gb

ik heb de 2Gb ;)

had ik al bij voorbaat genomen omdat dat veel soepeler loopt..

misschien nog ergens in de toekoms een 2de om de FPS te garanderen die nu soms nog wel eens wil teruglopen...
 
Ik heb geen idee of ik hier nog mag plaatsen (topic is enkele jaren oud), maar ik ben vrij nieuw en kon geen ander topic vinden dat hier over gaat!

Ik wilde toch even mijn systeem delen met jullie, omdat ik er apetrots op ben.

1b44f54b9a.png


ef29ff60ff.png


i7 2600K 4,4 GHz +0,025 V
Scythe Mugen 2
Arctic Silver 5
Noctua NF-F12

Asus P8Z77-M

Samsung 840 Evo 120 GB
WD Blue 10EZEX 1TB

Corsair Vengeance LP Blue 8GB

Gigabyte R9 290 1120/1300 MHz +19 mV
Alpenfhn Peter
2x Noctua NF-F12
Noctua NT-H1

Nexus Prominent R
Noiseblocker XK-1
2x Noiseblocker M12-PS
Simpele kaartlezer

Nexus RX-5300
 
Ik heb daar geen problemen mee in dit geval. Het is altijd leuk om pc's van andere leden te mogen bewonderen.

Mooie set up trouwens en hopelijk volgen er meer.
 
Ik heb daar geen problemen mee in dit geval. Het is altijd leuk om pc's van andere leden te mogen bewonderen.

Mooie set up trouwens en hopelijk volgen er meer.
Mooi om te horen! Bedankt trouwens!
 
Het zou leuk zijn als deze topic weer actief zou worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan