• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Niet Met Emailaccount Aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankw

Slumdog millionaire
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
60.341
Waarderingsscore
307
[tip]beste mede forumleden

steeds vaker zie ik nieuwe leden op dit forum die dan als inlognaam hun emailadres gebruiken of voornaam met achternaam.
Doe dit niet! maar gebruik gewoon je voornaam of een alias.

1) je (hotmail) emailadres kan ook gebruikt worden door spammers om hier spam naar toe te sturen.

2)je prive emailadres is bij iedereen bekend, en kan leiden tot ongewenste verrassingen. (gekraakte email accounts)

Wees dus altijd voorzichtig met dat soort privacy gevoelige zaken.

heb je al een acount op dit forum waarvan je inlognaam een emailadres of voor en achternaam is, vraag dan een van de beheerders jaap/jeroen van het forum om dit te veranderen.


frank



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

EDIT: Hetzelfde geldt ook voor het vermelden van e-mailadressen ed.. in afzondelijke postjes op het forum (bv: "Wie kan mij helpen, je kan me ook contacteren via ... /mailadres/ ") (*)

Wil je dit toch doen, vervang dan bv. in het mailadres dat je in het postje vermeldt, de "@" door "AT" of andere kunstgrepen waardoor je adres minder snel herkenbaar is door spamzoekmachines ed ...
(bv: KermitDeKikker<span style='color:blue'>AT
hotmailDOTcom)</span>


(*)(Bovendien is het leerrijker voor iedereen wanneer het oplossen van postjes, ook gebeurt via het forum)

:)

*Kingpin*

[/tip]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan