• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

GRATIS DIGITALE CAMERA (twv 180,- !!!) BIJ HULP HOTMAIL !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lindapinda

Gast
Sinds 2 weken is mijn hotmailaccount gehackt.
Dat is geen vermoeden want op zowel het wachtwoord als het antwoord op de geheime vraag reageert hotmail niet en ik kom er werkelijk op geen enkele manier meer in. Dat ik het wachtwoord of betreffende antwoord verkeerd zou hebben ingetoetst is zeer onwaarschijnlijk omdat ik al mijn wachtwoorden etc. op schrijf zodat ik niets vergeet.
Ik ben dus gehackt!
Nu staan er zr persoonlijke mails in betreffende account en die wil ik onntzettend graag terug, dat zal niet vreemd zijn.
Mensen uit mijn omgeving hebben f niet genoeg verstand van pc's en internet om me te helpen, f zijn op vakantie, en aangezien ik vreselijk bang ben dat de account leeg wordt gehaald en ik mijn mails voorgoed kwijt ben doe ik hier een oproepje.

Ik zoek iemand die me kan helpen mijn mailaccount weer in te komen.
Hoe?
Dat maakt me op dit punt werkelijk geen fluit meer uit, maar ik wil pers mijn mails terug.

Voor diegene die mij met succes zo snel mogelijk kan en wil helpen heb ik een GRATIS FUJI FINEPIX S5800 DIGITALE CAMERA (twv: 180,-). (dat zegt hopelijk genoeg over het belang van mijn mails)

Ik hoop op een snelle reactie en op succes.
U zou me er een vreselijk groot plezier mee doen!!

Linda
 
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dit niet op een legale manier achterhaald kan worden.
Ook heeft de hacker nu 2 weken de tijd gehad, voor een goede hacker is 5 minuten op het betreffende account al genoeg te doen wat die in zijn gedachten heeft.

Dus f hij deed het voor de lol f met voorbedachte rade, en dan zijn die mails al weg (als dat zijn of haar doel was).

Helaas.

Maar, je kan je eigen account natuurlijk ook terughacken.
 
Welkom

Je kan hotmail om hulp vragen, dat heb ik ook gedaan, je krijg dan een formulier om in te vullen. Doe je dat goed, dan krijg je je wachtwoord!!
 
Link naar dat formulier:?
Hotmail contact nummer: ?
 
Ik moest even zoeken (Frank:agree:) maar..

Klantenondersteuning: hier krijg je per email contact met n van de hotmail mensjes. Die geven je dan de verdere oplossingen
 
Welkom

Je kan hotmail om hulp vragen, dat heb ik ook gedaan, je krijg dan een formulier om in te vullen. Doe je dat goed, dan krijg je je wachtwoord!!

Dan krijg je het wachtwoord of een nieuwe?

Dat je het wachtwoord krijgt lijkt me zo sterk aangezien dit 99% zeker met een one-way encryption (md5 bijvoorbeeld) versleuteld is.
 
Dan krijg je een formulier, die moet je invullen (geen gemakkelijke vragen), terug sturen en dan krijg je waarschijnlijk een link om je nieuwe wachtwoord in te stellen.
 
Dan krijg je een formulier, die moet je invullen (geen gemakkelijke vragen), terug sturen en dan krijg je waarschijnlijk een link om je nieuwe wachtwoord in te stellen.

Je hebt het gedaan en zegt waarschijnlijk.
Misschien wat meer info waar dat formulier verkrijgbaar is :eek:
 
Ja, kijk, ik deed het niet voor mijn eigen acount als je begrijpt wat ik bedoel:wink:

Dat formulier krijg je alleen per email van zo'n contactpersoon van hotmail. Dus je neem bijv contact op via hier, dan geef je je probleem (dus dat je je wachtwoord kwijt bent), hun geven jou dat formulier, jij vult het in en verder ben ik niet gekomen.

Snappie....
 
is vast geen hacken maar gewoon password aflezen of kraken maar goed...
gewoon dat formulier in vullen... Samuel je hebt een GRATIS FUJI FINEPIX S5800 DIGITALE CAMERA (twv: €180,-). :p

denk dat dat gewoon gelul is....
 
Bij mijn weten moet je een account wel terug kunnen krijgen. Maar dan moet je inderdaad met gegevens komen, die niet iedereen kan weten.
 
is vast geen hacken maar gewoon password aflezen of kraken maar goed...
gewoon dat formulier in vullen... Samuel je hebt een GRATIS FUJI FINEPIX S5800 DIGITALE CAMERA (twv: 180,-). :p

denk dat dat gewoon gelul is....

:biggrin:Dat denk ik ook:biggrin:
 
en als niet, zullen we dan opnieuw haar mailbox hacken :fury:
 
opnieuw ?

is dat een confession?
 
:eek: euh, neuh!
 
Sinds 2 weken is mijn hotmailaccount gehackt.

Linda

Ik kan me herinneren dat ik twee weken geleden een mailtje ontving afkomstig van iemand die me uitnodigt om te gaan naar www.delovetest.nl (inmiddels offline). Op deze site moest je je MSN/Hotmail gegevens invullen, in ruil daarvoor kreeg je een zogenaamde lovematch of zoiets maar ipv de lovematch te ontvangen kreeg je een hoop spam toegestuurd en al je contactpersonen worden er ook mee lastig gevallen. Plus dat de mensen van die site jouw MSN gegevens hebben. Ik vertrouwde die site meteen al niet en meteen op Google opgezocht. En ja hoor, f*cking Phishingsite!

dus om een lang verhaal kort te maken, Misschien is lindapinda hier ook slachtoffer geworden van een dergelijke site?

BTW, Microsoft/Hotmail gaat je echt niet helpen met zulke problemen, behalve als je een betaalde hotmail account hebt. Ze hebben simpelweg te veel klanten. en als ze je misschien toch helpen maar ook echt als jij kan bewijzen dat je de eigenaar bent van die mailbox, dan zullen ze hooguit je mailbox heractiveren met hetzelfde accountnaam en nieuw wachtwoord. nadeel hiervan is dat je al je mail dan sowieso kwijt bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan