• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem: Age of Empires II

Status
Niet open voor verdere reacties.

Polley

Verslaafd
Lid geworden
27 feb 2008
Berichten
9.144
Waarderingsscore
19
Hallo mede-forummers,

Ik ben sinds het begin al een grote fan van AOE 2 en ik blijf het een fantastisch spel vinden, ik zit alleen met een probleem.

Het spel draait naar behoren, alles werkt gewoon normaal maar vreemd genoeg gaat er toch iets niet goed.

Tijdens het spelen is er niets aan de hand totdat je de vijand in beeld krijgt. Vanaf dat moment gaat het spel haperen. Niet heel erg maar wel vervelend.

Het spel draait gewoon normaal maar een keer in de zoveel tijd [ik denk elke 2 of 3 seconden] blijft het spel even stilhangen voor een klein momentje om vervolgens weer verder te gaan, na 2 3 seconden weer hetzelfde.

Nu heb ik de patches e.d. al geprobeerd maar het lost mijn probleem niet op.

Ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag [vorige PC was een Dell Dimension 4600 uit m'n hoofd] maar op mijn huidige computer [vrij nieuw allemaal] heb ik exact hetzelfde probleem.

Iemand bekend met dit probleem, ik kan er namelijk niets over vinden.
 
hmm, staan de graphics niet verkeerd ingestelt, bij sommige spellen kan je videokaart en die dingen kiezen maar het kan ook zijn dat die niet goed genstalleerd is. Mischien even opnieuwe installeren?
 
Probleem komt voor op verschillende computers dus kan niet aan videokaart/resolutie/installatie liggen.

Hoe dan ook, heb weer een patch gevonden [een vrij oude al] die lijkt goed te werken maar ben net terug van vakantie dus nog weinig tijd gehad om goed te testen.

Ik laat het nog even horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan