• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Video-ts op de computer bekijken

  • Onderwerp starter kwabbernoot
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kwabbernoot

Gast
Na jaren emule te hebben gebruikt,ben ik overgestapt op utorrent en maak gebruik van happy torrents dit bevalt erg goed.Ik heb alleen een probleem,ik krijg de gedownloade films in video-ts binnen.Ik heb geprobeerd met VLC af te spelen maar dan speelt hij maar een deel af.Met power dvd gaat het beter maar dan heb ik weer geen ondertitels.Wie kan mij helpen?Alvast bedankt.
 
probeer gom player eens die gebruik ik ook die is goed ziet er strakker uit als vlc en heeft al codecs aan boord
 
Hoi,

Ik gebruik KMPlayer, speelt alles en laat ook ondertitels zien. Nog nooit gezeik mee gehad!!! :)

mvg,

killman
 
het gaat hier toch over avi bestanden of andere bestanden
 
Hallo,

Ik denk het niet, als er een map is genaamd Video_TS staan daar hoogstwaarschijnlijk .VOB bestanden in, die je met PowerDVD, KMPlayer zowieso zou moeten kunnen kijken, ik raad je ook nog aan een codec pack te gebruiken. Persoonlijk gebruik ik K-lite Codec Pack.

mvg,

killman
 
Gewoon de nieuwste codecs downloaden, alles wat in de map video_ts staat selecteren, rechtmuisknop en openen met windows media player 11, Geen andere programma's nodig.
 
VLC is zeer goed moet werken
 
AVS is prima, werkt met alles....

tips genoeg zo denk ik, probeer ze allemaal maar eens uit zou ik zo zeggen
 
Thanx allemaal ik ben geholpen!!!:rules:
--- automatische edit ---
Hoi,

Ik gebruik KMPlayer, speelt alles en laat ook ondertitels zien. Nog nooit gezeik mee gehad!!! :)

mvg,

killman

kmplayer is erg goed thanx
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik Cyberlink PowerDVD 6 ervoor. Met versie 7 en 8 had ik problemen tijdens het afspelen, dan kreeg ik zwart/wit beeld, liep het programma vast en zelfs blue screens kreeg ik :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan