• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vhold

Gast
Ik heb Google Chrome gedownload, na het installeren verschijnt de zin " In het installatieprogramma is fout 4 opgetreden"! Als ik druk op "oplossingen" krijg ik een tekst voor Windows XP terwijl ik Vista home premium gebruik.
Moet ik de volgende onderstaande tekst negeren of moet ik wat anders doen:

In Windows XP wordt het volgende Stop-foutbericht weergegeven:
STOP: 0x0000009C (0x00000004, 0x00000000, 0xb2000000, 0x00020151)
"MACHINE_CHECK_EXCEPTION"
De vier parameters tussen de haakjes kunnen verschillen.
Naar boven

Oorzaak
Dit probleem treedt op omdat de processor een onherstelbare hardwarefout heeft gedetecteerd en heeft doorgegeven aan Windows XP. Hiervoor heeft de processor gebruikgemaakt van de MCE-functie (Machine Check Exception) van Pentium-processors of van de MCA-functie (Machine Check Architecture) van sommige Pentium Pro-processors. De volgende factoren kunnen de oorzaak zijn van dit foutbericht: Systeembusfouten
Geheugenfouten die pariteit of ECC-problemen (Error Correction Code) hebben
Cachefouten in de processor of hardware
TLB-fouten (Translation Lookaside Buffers) in de processor
Andere bekende hardwareproblemen die specifiek zijn voor bepaalde CPU-leveranciers
Bekende hardwareproblemen die specifiek zijn voor bepaalde leveranciers

Naar boven

Oplossing
Het programma Windows Foutrapportage gebruiken
Gebruik het programma Windows Foutrapportage als deze fout optreedt. Met dit programma kunt u het foutenrapport rechtstreeks verzenden naar Microsoft, waarna het programma u meldt of er een correctie of tijdelijke oplossing beschikbaar is voor het probleem. Ga als volgt te werk om dit programma te gebruiken: Klik op Rapport verzenden wanneer u wordt gevraagd het foutenrapport naar Microsoft te verzenden.
Als er een correctie of een tijdelijke oplossing beschikbaar is, klikt u op Meer informatie nadat u het foutenrapport naar Microsoft hebt verzonden. U kunt zo in het bezit komen van de correctie of lezen hoe u dit probleem kunt omzeilen.
Als er geen correctie of tijdelijke oplossing beschikbaar is, neemt u contact op met Microsoft-ondersteuning om u te helpen bij de oplossing van dit probleem. Op de volgende Microsoft-website vindt u informatie over de manier waarop u contact kunt opnemen met de ondersteuningsservice van Microsoft:
 
Allereerst welkom op het forum

En je probleem:
Leg het eens voor bij de makers, het is tenslotten nog een betaversie dus moet je die meldingen doorgeven aan hun lijkt me ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan