• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Catherina00000

Nieuw lid
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik ben Tineke en zit dagelijks achter mijn computer en kom steeds meer achter hoe alles nu eigenlijk werkt. Ik ben een echte doe-het-zelf persoon, maar soms loop ik tegen problemen op die mijn computer-uren tot een nachtmerrie kunnen maken.

Ik hoop dan ook dat ik hier samen met jullie de nodige kennis zal opdoen om zewlfstandig met mijn computer aan de slag te kunnen blijven.

Ik zal binnenkort mijn laatste probleem posten en ben erg benieuwd of ik daar dan reacties op krijg. Eerst ga ik nog even verder rondsnuffelen op deze site

So long,

Tineke
 
Nou, zorg voor een reserve comp helemaal singing and dancing. Met internet natuurlijk als de problemen komen ja...Welkom op het forum overigens!
 
welkom op het forum. Leuk nog iemand met 10 linker fingers:)

Plaats je volgende topic wel in de goede forumgedeelte alstublieft.
 
welkom
 
Welkom :)
 
:welkom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan