• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schoffie

Nieuw lid
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
9
Waarderingsscore
0
HI,
Hier een korte omschrijving van wie ik ben en wat ik doe.
Mijn naam is Brigitte Rijmers, werk voor een uitgeverij, heb tevens een eigen radioprogramma over dieren bij RTV Alkmaar en ben nu dus druk bezig met een website.
Ik had deze al eerder gemaakt in frames maar ben opnieuw begonnen met CSS en kom de nodig problemen tegen (voornamelijk met ie6 en jonger).
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen en tevens hoop ik dat ik met mijn inmiddels wat ervaring ook mijn steentje voor jullie kan bijdragen.
Dus...op naar een goede samenwerking zou ik zeggen.
Groetjes Brigitte
:agree:
 
Help!
Het begint al goed, ik wil een vraag stellen bij webdesign, maar wanneer ik op new thread klik krijg ik dit:
'Schoffie, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:"

Volgens mij ben ik goed geregistreerd......maar kan dus alleen maar een bericht bij voorstellen plaatsen:eek:
 
Welkom :)

Waarschijnlijk zit je bij de handleidingen/tutorials te kijken.
Hier kan geen enkele member een bericht plaatsen. ;)
 
:welkom:
 
Welkom Brigitte

Nationaal Computer Forum
Welkom Brigitte
[highlight]Brigitte, ik kan ook heel goed samenwerken. :huh:[/highlight]

[banana]Nationaal Computer Forum[/banana]
[evil]You talking to me?[/evil]

77-20080718-46c6b0.jpg


[mouse]Een goed boek moet ons niet iets geven, doch iets afnemen: een van onze zekerheden.[/mouse]
:eek:
 
welkom
 
welkom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan