• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

FF voorstellen

  • Onderwerp starter Easyfloor grindvloeren
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Easyfloor grindvloeren

Gast
Hallo,

Ik ben Rodney en kwam na wat zoekwerk op de website.

Om met de deur in huis te vallen heb ik gelijk een probleem en kan niet oplossen.

ik heb last redirecten van links via google etc.
als ik op een link klikt kom ik op andere websites en dat is minder maar weet ook niet hoe schadelijk dit is ?
Ook was mijn control-alt-delete uigeschakeld en deze heb ik weer aan gezet met een beetje zoek werk op google

Ik heb norton antivuris maar die herkent niets een online scan van Mcfee gaf aan dat het Generic Downloader.x moest zijn.

Ik heb via http://vil.nai.com/vil/SystemHelpDocs/DisableSysRestore.aspx
het systeem uitgeschakeld maar niets mocht helpen.

Ik hoop dat jullie een oplossing kunnen bieden of kunnen vertellen of dit een gevaarlijk iets is of dat het alleen vervelens is.

Alvast bedankt

Rodney
 
:welkom:eek:p het forum. Je kunt je vraag beter in het juiste deelforum plaatsen, dit deelforum is om je voor te stellen en wordt niet door iedereen gelezen.
 
Welkom op het NCF :D
 
Welkom :)
 
welkom
 
:welkom:
 
welkom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan