• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mailtje_van_Marijke

frankw

Slumdog millionaire
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
60.341
Waarderingsscore
307
Hallo,

Veel leden hebben afgelopen dagen een mailtje ontvangen van Marijke.

Het mailtje was bedoelt om leden die pas net nieuw waren en nog geen berichten hadden en oudere leden die langere tijd niet hadden ingelogd of gepost weer eens het forum onder de aandacht te brengen ter promotie.

Het mailtje / bericht heeft voor wat verwarring gezorgd bij sommigen.

Dit ter info.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind Marijke wel aardig hoor.
 
haha, ja:smile:

leuk dat ze het vraagt h :biggrin:
 
Waarom wordt dit niet verstuurd met een administrator of desnoods moderator account?
Niet te verwonderen dat er verwarring ontstaat lijkt me zo... :(
 
Waarom wordt dit niet verstuurd met een administrator of desnoods moderator account?
Niet te verwonderen dat er verwarring ontstaat lijkt me zo... :(
Was ook mijn eerste reactie, daarom dat ik het toch ook eens geraporteerd had aan Frank, wist ik veel dat het een admin account was. :)
 
Ik heb gewoon braaf een mailtje teruggestuurd :)
 
haha,

Braaf geantwoord... maar ze had gelijk :p ik ben er ook een poosje niet geweest... niet echt tijd voor gehad :$

Maar... who knows. :p
 
Potverdorie, en ik dacht nog wel dat ik sjans had..... oh wacht even, dit is geen datingsite?
 
Voor de datings moet je een Hijack This logje posten !!:biggrin:
 
HAHA :p

Kingpin helpt je daar :p
 
ik was zeker verrast, ik kreeg dit mailtje;

Hallo,

ik zag dat je je in het verleden hebt geregistreerd op Nationaal Computer Forum. Ik vroeg me af of je hebt kunnen vinden wat je zocht, omdat het nogal een grote site is.

Kom je er niet uit, plaats dan gerust je vraag/bericht in het forum Algemeen.


Groetjes! Marijke
Nationaal Computer Forum

ik denk, dat is raar die heeft 0 berichten.
dus ik kijk op haar profiel en daar staat deze link als handtekening
"Klik nu hier en win 25.000 euro of een nieuwe laptop van HP."

het eerste wat ik dacht is; spammer fishing.

ik heb niet op de link gedrukt en vind dit een raar verhaal als ik zou vrij mag spreken
 
"Klik nu hier en win 25.000 euro of een nieuwe laptop van HP."

Nou, dat maakte me ook achterdochtig.
Ik dacht ook aan Phishing o.i.d..

Ik vind het een beetje een stuntelig iets.
 
aah om dat mailtje.

lol ja inderdaad dat was een vaag mailtje :p
 
Ik vond het ook een raar mailtje eigenlijk.:huh: Maar het heeft wel effect gehad voor mij. Ik was bij de schone installatie de favorieten kwijtgeraakt en dus deze site ook kwijt. Door een melding in mijn email dat er een PB hier in mijn postbus was ben ik er weer. Nu deze site wat actiever gaan gebruiken.
 
Ik was al blij, ha eindelijk een lief ding dat mij ongevraagd een mailtje stuurt, nu blijkt het verdorie ne vent te zijn.

Jeroen, je hebt mij bij mijn pietje gehad.

Joke
 
Dat het een vent is klopt niet. Het account wordt beheerd door twee lieftallige dames die werken bij ViopTo, het bedrijf van Jeroen. Je wordt dus wel degelijk door een vrouw aangesproken :)
 
Heb ik toch nog sjans :p
 
Dat het een vent is klopt niet. Het account wordt beheerd door twee lieftallige dames die werken bij ViopTo, het bedrijf van Jeroen. Je wordt dus wel degelijk door een vrouw aangesproken :)


heb je geen foto's zo dat we ff kunen checke hoe ze er uit zien :p
 
Leuke werkgever die Jeroen, dat zijn personeel mag internetten in de baas zijn tijd. :biggrin:
 
Ik heb dan maar bij deze mijn eerste post gemaakt, wat ik zocht in het verleden stond reeds op deze site, nutteloos posten is ook niet nodig:wink:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan