• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mailtje_van_Marijke

H Marijke,

Ben inderdaad niet een tijdje ingelogd gweest, druk druk smoesjes maar zo is het nu eenmaal. Wel handig als je komaf duidelijker is, schept dan niet zoveel reactie:huh::unsure::nea::(:eek:
 
Ja, ik heb ook een mailtje terug gestuurd:biggrin:
Ik heb terug gestuurd dat als je na 900 zoveel posts nog niet hebt gevonden wat je zocht, dat je het dan wel kunt vergeten :biggrin:
 
ja ik dacht ook al, wtf ik zit al over 1000 post en ik weet nog niet hoe een forum werkt :p
 
Iemand belde me op op mijn werk en zegt: Hallo met Marijke. Ik moest echt lachen:eek:.
 
ha ik had dat mailtje ook gehad en vriendelijk terug gemaild hoor:)
 
Ik denk dat ik ook maar eens zo een mail rondstuur wordt ik ook nog eens terug gemailed :)
 
Jammer dat er niet wordt gereageerd op wat je terugstuurt :)
 
Mailtje van Marijke

Ik kreeg een mailtje terug van Marijke... :huh:

P121-5524eca80c848bae95fdf97b4813fe0f.jpeg


Ben jij wel echt zestien jongen? :nea:​
 
Tsja, mijn moeder van 63 heet Marijke, ik dacht al dat ze internet ineens door had...:eek:
 
Bij mij was het nog erger. Mijn schoonmoeder heet marijke. Ik dacht, wat moet dat mens nu weer!!!!!
Maar alle gekheid op een stokkie. Ik was door een nieuwe installatie mijn binding met dit forum kwijtgeraakt en hierdoor er weer op geattendeerd. Kan nooit kwaad. En jawel, met mijn leeftijd was ik ook wel een beetje opgetogen want ik zag nieuwe kansen. Jammer.
Doei, Dump.
 
Ja, die Marijke. Klonk wel vertrouwd, maar helpt niet zo veel. Mijn probleem wordt niet opgelost, want ik weet niet hoe ik het moet benoemen. Dus Marijke: vertel mij eens wat ik moet doen als iemand mijn email met bommetjes vol heeft gegooid en ik veel emails gewoon niet meer doorkrijg. Ik ben bedriegd met dit soort zaken en de bedreiger heeft het uitgevoerd. Alles ligt plat, ik weet niet meer wat ik moet doen.
Heb wel alle info van de bom-emails bewaard, dus misschien is er iemand die mij kan helpen!!???
 
heb je nu speciaal een account aangemaakt om lekker anoniem te blijven ???? *proest*
 
Ik heb dan maar bij deze mijn eerste post gemaakt, wat ik zocht in het verleden stond reeds op deze site, nutteloos posten is ook niet nodig:wink:

En toch post je dit :wall:... ik doe beter :)... ik doe niets... :fun::agree:
 
Ikzelf kreeg vandaag het bericht, terwijl ik wel blog :p. Persoonlijk vindt ik het wat storend. Maar ik snap het idee! Ik denk dat je beter een mini-enquete kan maken op de site. Of in vB AdminCP instellen dat ze Admin is, en een x aantal berichten heeft. 450 ofzo.

Gr, Simon
 
:( Waarom heb ik nou geen mailtje gehad :eek:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan