• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen, wel zo netjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jetamaan

Nieuw lid
Lid geworden
13 dec 2006
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Hi,

Ik had me een hele tijd geleden al een keer aangemeld en toen via de zoekfunctie mijn probleem op kunnen lossen. Vandaar dat ik het toen niet nodig vond om mezelf voor te stellen. Aangezien ik nu de oplossing voor mijn probleempje niet kan vinden, vind ik het niet meer dan normaal om mezelf even voor te stellen.

Ik ben Marc, 39. Ik ben al vanaf m'n 13/14e met computers bezig (TRS80!) en heb daardoor inmiddels alle dingen met PC's wel een keer meegemaakt. Ik ben absoluut geen expert, meer een ervaren gebruiker :wink: Maar omdat ik van de PC wel mijn hobby heb gemaakt en er al zo lang mee bezig ben, komen veel mensen uit mijn directe omgeving toch altijd naar me toe als ze een probleem hebben met de PC. Ook heb ik al ontelbare (draadloze) netwerken ed aangelegd. Om kort te gaan: ik weet er wel het een en ander van, maar bij lange na niet alles!

Zo, en nu op naar het XP gedeelte om mijn probleempje voor te leggen...
 
:welkom: Jetamaan
 
:welkom:
Problemen voorleggen kan altijd, maar het is ook interessant mee te werken aan de oplossingen. :huh: :idea: Jij geeft zelf al aan dat je er wel wat vanaf weet. :meeting:
 
Klopt, ik ben ook al driftig aan het lezen. Mss kan ik me nog ergens nuttig maken ;)

Als ik m'n berichten gepost krijg, want het kost nogal moeite...
 
welkomo
 
Welkom :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan