• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Voorstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

qliqi

Nieuw lid
Lid geworden
2 aug 2008
Berichten
6
Waarderingsscore
0
hallo allemaal,

Ik dacht zal me eerst maar eens netjes voorstellen voor ik het vragenvuur aanvang hahaha

Ik ben dus Qliqi, vrouwelijk......fourthy-something en uit het midden van het land.

Computers zijn een hobby maar aangezien ik al wat jaartjes aan het internet verslingerd ben tegenwoordig beslist ook een noodzaak.

Ik help af en toe een vriend of vriendin met hun computerproblemen, cleanen, installeren en her-installeren en uitbouwen.... Gewoon omdat ik dat leuk vind om te doen. Vaak zullen mijn vragen iets van doen hebben met deze hobby van mij.

groetjes,


QliQi (Mira)
 
Welkom op dit forum, Mira.
Je bent hier absoluut in goed gezelschap, dus veel plezier hier.
 
Welkom Mira

:welkom: Mira en mijn complimenten dat je wat gegevens gezet hebt in de rubriek 'Over mij' onder jouw profiel. Dit zouden veel meer mensen moeten doen. Groetjes, De Hulk.
 
Welkom :)
 
welkom
 
:welkom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan