• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Plugins uitgeschakeld

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Dag Allemaal,

Zoals sommigen van jullie misschien gemerkt hebben, heeft NCF tijdelijk niet gereageerd. De site was niet toegankelijk en dit heeft schijnbaar gelegen aan een niet werkende plugin. De plugins zorgen voor extra functionaliteit op het NCF. Om NCF de laten functioneren hebben wij deze uitgeschakeld om de fout op te kunnen sporen. Wij durven nog niet te zeggen wanneer de functionaliteiten weer terug zijn, maar wij hopen dat jullie hier niet al te veel hinder van ondervinden.

Het forum werkt verder wel gewoon, er kan gewoon gepost en gereageerd worden, alleen extra zaken als de mood manager, het automatisch omzetten van youtube videolinkjes en overige zaken werken momenteel niet.

Groetjes,
NCF Team.
 
Ik miste het forum al :D
Ook geen smiley menu? :O
 
forum was niet down.

alleen de index.php werkte niet.

de rest wel, ik heb zelfs nog wat gepost dacht ik?
misschien dat jullie daar wat aan hebben?
 
Poew wat was dit een saaie namiddag :surrender

:p Hihi mooi dat het forum weer online is!!
 
weet ik ook...

maar misschien anderen NIET!!
 
Ik ben hier vaak na `s nachts aanwezig en het was erg saai gisternacht.
 
Ik ben hier vaak na `s nachts aanwezig en het was erg saai gisternacht.

Kan me goed voorstellen, als je snachts permanentie hebt op NCF is dat al gene vette. Maar nu was het wel hl erg denk ik idd ja. :(

Ik mis wel wat plugins, hoop ze snel terug zijn. Veel mensen zijn duidelijk gewend geraakt aan die automatische samenvoeging van dubbelposts, maar er staan er heel wat. :eek:
 
Alle plugins die wij gebruikten zijn weer ingeschakeld en alles lijkt tot nu toe naar behoren te werken. Mochten er dingen nog niet kloppen, laat dit dan even weten, dan kan ik ernaar kijken.
 
Ik heb vandaag dus al twee keer het vreemde voorval gehad dat mijn forumstijl plots veranderd naar Mobile. Dit terwijl ik toch gewoon aan de desktop zit. :unknown:
Weet niet of dit met een plugin temaken heeft, maar het is wel behoorlijk vervelend omdat je dan niet meer voor een andere stijl kan kiezen.
Kan je hier misschien even naar kijken Ydie?
 
Posted via Mobile Device
--- automatische edit ---
dit heb ik nu ook :S hij zegt het nu ook, alleen zit ik gewoon op de pc :S
Posted via Mobile Device
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het nu niet meer. :)
Maar ik zorg ook wel dat ik nog altijd een extra NCF venstertje open heb, zodat ik een andere style kan instellen, mocht het weer voorvallen.

@Nikos: klopt, maar dan nog springt hij soms terug naar de Post Mobile style.
Volgens mij heeft het iets temaken met veel/snel berichten te posten na elkaar ofzo...
 
Oeps, plugin te veel ingeschakeld, als het goed is moet het nu niet meer gebeuren.
--- automatische edit ---
Ik heb ook meteen een linkje gemaakt in de mobileskin bovenin, waarmee je weer terug kan naar ncf 2.0.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zalig!:yess: Ik laat het weten als het nog mocht voorvallen. :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan