• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

arvaza

Gast
Hallo,

Ik wilde mij even voorstellen. Mijn naam is Arie en ik woon samen met mijn vrouw in Alkmaar. Ik ben 59 jaar en niet meer actief in het arbeidsproces.
Hobbys van mij zijn het maken van verre reizen, caravannen, hardlopen, wandelen, fietsen, lezen, film kijken, op de pc werken en vliegen met de flightsimulator op de pc.
Door omstandigheden ben ik op dit moment tijdelijk aan het bed gekluisterd. Dat betekent, dat het maken van verre reizen, het caravannen en het hardlopen even niet meer gaan, evenals het vliegen met de flightsimulator op de pc. Wandelen kan ik beperkt en fietsen doe ik voorlopig op de hometrainer. Des te meer tijd heb ik om op de pc te werken. Ik heb bijna de hele dag mn laptop op mijn knien. Ik ben geen echte digibeet, maar ik beschouw mezelf ook niet als een computerfreak. Ondanks het feit, dat op dit moment een aantal hobbys niet meer voor mij zijn weggelegd, verveel ik mij geen moment. Zelfs nu kom ik nog steeds tijd te kort. Omdat ik nog regelmatig tegen problemen aanloop op de pc, die ik niet kan oplossen hoop ik, dat ik de oplossing vind op de site van het NCF.

Arie.
 
Welkom :)
 
:welkom: op het forum !
 
Welkom Arie

Nationaal Computer Forum
Welkom
[highlight]Heb je een algemene vraag? :huh:[/highlight]

[banana]Wij geven u inzicht. :meeting:[/banana]
[evil]Werk is het mooiste wat er is, laten we dus altijd zorgen dat we iets voor de volgende dag overlaten.[/evil]

77-20080718-46c6b0.jpg


[mouse]Oh, nee h![/mouse]
:eek:
 
welkom, hopelijk horen en zien we meer van je.
 
:welkom:
 
Welkom @ NCF :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan