• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Branden met Nero Lukt Niet: maakt image-best. aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjen

Vaak hier
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
783
Waarderingsscore
2
Het volgende topic http://www.softcity.nl/index.php?act=ST&f=50&t=2675 beschrijft min of meer mijn probleem, het is alleen nog niet opgelost.

Ik kan gewoon door de wizard lopen, besluiten bv een data-cd aan te maken, bestanden selecteren en vervolgens de opdracht tot branden geven. Ipv de bestanden op cd te branden wordt er een image-bestand gemaakt.

Voorheen had ik dit probleem niet, kan iemand mij uitleggen wat de reden of het nut is van het aanmaken van een image-bestand of heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Ter info, ik heb NERO versie 5.5.7.8. Mn brander is van LiteOn en onlangs vernieuwd.

Alvast bedankt voor de hulp.

gr. Arjen
 
Hoi Arjen :)


Toevallig in tussentijd SP2 geinstalleerd ?
 
Nee, ik heb dat ooit eens geprobeerd, met wisselende resultaten. Eerst was na afloop van het installeren het geluid van computer verknald, klonk alsof je opgeblazen boxen hebt. De laatste poging leidde ertoe dat mn computer vastliep tijdens het installeren. Ik had een herstelpunt aangemaakt, maar tijdens het terugzetten van de instellingen bleef mn compu herhaaldelijk opnieuw opstarten. Heb toen de hele boel (windows dus) moeten wipen en opnieuw installeren.

Als hier een oplossing voor is, hoor ik het graag, maar anders begrijp je dat ik een beetje huiverig ben SP2 te installeren (maar dat zou helpen met het oplossen van mijn probleem?)

gr. Arjen
 
Niemand enig idee?
 
Omdat je zegt dat de brander onlangs vervangen is: Gebruik je misschien de OUDE nero nog (die bij je oude brander hoorde?)
Nero is vaak "gelocked" voor een bepaalt soort brander. De oplossing is nero eraf te gooien, en de cd behorende bij je nieuwe brander te installeren. Heb je die niet zul je nero RETAIL-versie moeten kopen (of anders regelen ;)) De Retail-versie is niet gelocked en werkt gewoon voor elke brander.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan