• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

link openen in live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

maggiesoep

Gevestigd lid
Lid geworden
5 nov 2008
Berichten
234
Waarderingsscore
0
Dikwijls kan ik een link in een email via livemail niet openen, hoe kan ik dit ongedaan maken, bv. ik krijg een nieuwsbrief van bol.com..met een link erin van een actie, ik klik die aan en hij geeft de melding...toepassing is niet gevonden.....

een link in een mail via hotmail gaat altijd open

groetjes magda
 
Ik ga er even vanuit dat je gebruik maakt van Internet Explorer... ?

Probeer eens met de rechtermuisknop op de link te klikken en te kiezen voor "openen in nieuw tabblad"

Indien geen Internet Explorer maar Mozilla Firefox

Probeer eens met de rechtermuisknop op de link te klikken en te kiezen voor "Koppeling openen in nieuw tabblad"
 
Ik ga er even vanuit dat je gebruik maakt van Internet Explorer... ?

Probeer eens met de rechtermuisknop op de link te klikken en te kiezen voor "openen in nieuw tabblad"

Indien geen Internet Explorer maar Mozilla Firefox

Probeer eens met de rechtermuisknop op de link te klikken en te kiezen voor "Koppeling openen in nieuw tabblad"

zie topic titel: "live mail "
 
zie topic titel: "live mail "

Ik vermoed dat het gaat om een stukje software, en dus niet de "internet based" Live mail ?

Mijn excuses !
 
Volgens mij is dat de Vista opvolger van Outlook
 
Ik ken/gebruik het in ieder geval niet, ik ging er eigenlijk vanuit dat maggiesoep doelde op live mail in de vorm van www.hotmail.com .

Maar als het echt een stukje software is lijkt het erop dat de verwijzing van "live mail" naar je internet browser om de 1 of andere reden niet correct is.

*edit,

Het enigste dat ik erover kan vinden betreft dit onderwerp is dit XP oplossing.
Misschien dat je er wat aan hebt..

*2e edit,

Na nog wat google'en en veel lezen is wat ik er wijs van word (en 9 van de 10 keer ook de oplossing is) dat Internet Explorer ingesteld moet staan als je standaard browser.
Kan het zijn dat je een andere browser ingesteld hebt als standaard browser ?
 
hoi, hartelijk bedankt voor je tip...ik heb in de internetopties standaard browser aangetikt en..... hij doet het... hiep hiep hoera..bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan