• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Notebook kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

felix

Gast
Goeie avond iedereen!

Ik wil een laptop kopen. Nu is er eentje in de aanbieding bij Media Markt.
Het is een Acer voor 549-, euro.

Intel Pentium Dual core Processor T3200 (2,0 GHz, 1 MB L2 cache, 667 MHz FSB), 4 GB werkgeheugen, 320 GB Harde schijf, Intel GMA 4500M shcared videokaart, resolutie 1280 x 800, DVD brander, cardreader, 4x USB, webcam, WLAN B/G/N. Window Viste Home Premium

Typenummer: 5730Z-324G32MN

Nu vraag ik mijn af of dit een goeie notebook is voor deze prijs?
En ik vraag mijn af of ik World of Warcraft erop kan spelen.

Er staan bepaalde dingen op de verpakking die ik niet snap (helaas).

Intel Pentium 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz, 512 MB RAM, 32 MD 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such us an NVIDIA Geforce 2 class card or above, DirectX 9.0c (included) and latest video drivers, 6.0 GB available HD space, 4x CD-ROM drive, 56k or better internet connection.

Help :surrender :eek:
Ik heb echt een laptop nodig en dat zo snel mogelijk.

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje begrijpelijk is.

Alvast bedankt voor de moeite.

Afz. Felicia
 
tja, ik denk dat het op de lagere instellingen wel kan....
De videokaart in een laptop is niet echt geweldig alleen :( dus waarschijnlijk wordt het laagste/bijna laagste instelling
 
Een typische Mediamarkt aanbieding dus.
Laat je niet gek maken - kijk ook eens in echte PC-winkels!

Speciale aanbiedingen van de Mediamarkt - worden speciaal voor de Mediamarkt gemaakt.
Heel vaak zijn de specs dan minder, vergeleken met dezelfde computer, die elders wordt aangeboden!
 
de prijs kwaliteitverhouding van de aanbieding is prima, maar niet voor wat jij ermee wilt > WoW spelen.
Daarvoor kun je het beste op zoek gaan naar een computer met een goede grafische kaart.
Wil je met een reden een notebook of mag het ook een desktop zijn? In het laatste geval is het namelijk dat je meer systeem krijgt voor hetzelfde geld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan