Oud 24 januari 2005, 06:06   #1
antigua
Inactief

Thumbs up Gratis Downloads

een goed programma met gratis downloads

http://members.home.nl/matthijsconradi/software.htm#DL

ook hier volgens hen de ideale programmas voor de ideale pc

http://members.home.nl/matthijsconradi/idealepc.htm
  Met citaat reageren
Oud 24 januari 2005, 10:38   #2
Raziel
Inactief

Standaard

Hmm handige site Goed gevonden
  Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 07:51   #3
ikki007
Heeft veel te veel posts

ikki007's schermafbeelding

My Mood:
Heeft bedankt: 2
Is bedankt: 101
Style: Transparencity
Standaard

Handige sitej a
ikki007 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2005, 04:24   #4
willem1940
Inactief

Standaard

Hm ik zal die Firefox eens gaan proberen want mijn IE 5+ gaat te vaak kapot.
  Met citaat reageren
Oud 19 februari 2005, 22:35   #5
willem1940
Inactief

Standaard

Firefox werkt gemiddeld aardig maar ik kan er (nog?) niet meerdere vensters tegelijk mee openhouden, een optie die ik in IE gewoon kan schakelen (dus: window NIET hergebruiken cq pagina's NIET steeds in hetzelfde venster openen maar steeds een nieuw venster).

Een verhaal in "help" dat hierop lijkt ("tabbed") vind ik niet terug in de opties.

Edit: wéér gekeken maar ik kom er zelfs niet uit wat met "tabbed browsing" bedoeld wordt.

Nog iets: bij keuze van / in een rubriek in bijvoorbeeld dit forum en dan één of stappen terug met pijl-links, blijft niet het vorige punt "gemerkt" staan als zijnde laatstgekozen in de rij.
  Met citaat reageren
Oud 31 maart 2005, 17:56   #6
ljvdberg
Inactief

Standaard

Ik heb AVG geprobeerd en het werkt inderdaad perfect! Ik vind jouw config niet helemaal ideaal:-) maaruh...het komt aardig in de buurt:-)
  Met citaat reageren
Oud 31 maart 2005, 18:06   #7
*Kingpin*
Moderator

*Kingpin*'s schermafbeelding

My Mood:
Weblogartikelen: 1
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 90
Style: Christmas
Standaard

@Willem, check eens even of je mss de "safe mode" optie van Firefox toevallig gebruikt ?
deze werkt dachtk niet met de tabbladjes (en ook niet met extra extenties ed, is een soort optie om met een afgeslankte versie van FF (eigenlijk de standaard dingetjes) te werken,bv voor troubleshooting ed..)

Via Start --> Programma's kanje beide eens vergelijken

kheb dat ook ooit eens even gehad, zat toen steeds (onbewust) in die safe-mode versie bezig ...

*Kingpin* is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2005, 18:45   #8
ollie
Inactief

Standaard

Originally posted by willem1940@19-02-2005, 22:28:11
Firefox werkt gemiddeld aardig maar ik kan er (nog?) niet meerdere vensters tegelijk mee openhouden, een optie die ik in IE gewoon kan schakelen (dus: window NIET hergebruiken cq pagina's NIET steeds in hetzelfde venster openen maar steeds een nieuw venster).

Een verhaal in "help" dat hierop lijkt ("tabbed") vind ik niet terug in de opties.

Edit: wéér gekeken maar ik kom er zelfs niet uit wat met "tabbed browsing" bedoeld wordt.

Nog iets: bij keuze van / in een rubriek in bijvoorbeeld dit forum en dan één of stappen terug met pijl-links, blijft niet het vorige punt "gemerkt" staan als zijnde laatstgekozen in de rij.
probeer eens ctrl+T
  Met citaat reageren
Oud 8 april 2005, 07:32   #9
ikki007
Heeft veel te veel posts

My Mood:
Standaard

Ik heb sinds kort ook Firefox, np
Oud 8 april 2005, 11:39   #10
p-j c
Elite Member

p-j c's schermafbeelding

Is bedankt: 0
Style:
Standaard

QUOTE (willem1940 @ 19-02-2005, 22:28:11)

probeer eens ctrl+T
wink.gif smile.gif
Idd, Als je control-t drukt opent hij een nieuw leeg tabblad en anders doe je rechtermuis op een link of koppeling en doe je dan 'in nieuw tabblad openen'. Geloof me, het is echt wel handig !

p-j c is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2005, 11:55   #11
Piro
...

Piro's schermafbeelding

My Mood:
Style:
Standaard

Enkele handige tips voor firefox ivm tabladden:

link openen in nieuw tabblad:

rechtermuisknop: openen in nieuw tabblad
Ctrl indrukken + klikken met linkermuisknop
klikken met middelste muisknop (of op het scrollwieltje klikken als je geen middenste muisknop hebt...)

Link openen in nieuw venster:

rechtermuisknop: openen in nieuw venster
shift + klikken met linkermuisknop

Je kan ook firefox zo instellen dat je de tabbladenbalk altijd ziet:

extra --> opties --> geavanceerd -->

Daar kan je deze instellingen gebruiken:

(je kan natuurlijk ook het laatste vakje aanzetten, dan krijg je een waarschuwing als je meerdere tabbladen wilt sluiten...)

Piro is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2005, 13:12   #12
Nickvw
Elite Member

Nickvw's schermafbeelding

My Mood:
Style:
Stuur een bericht via MSN naar Nickvw
Standaard

Ah dat wist ik niet . THX

THX TO Kingcollin!!! Thats the sig man...
--- Ben terug van weggeweest---
Nickvw is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2005, 13:39   #13
Nhaixatael
Inactief

Standaard

Originally posted by willem1940@19-02-2005, 22:28:11

tabbed browsing wil zeggen dat je meerdere pagina's in mozilla zelf kan openen, voor het kunnen openen in een nieuw tabblad moet je naar extra -> opties -> geavanceerd en daar navigeren met tabladen en daar "een tabblad openen in het laatste active venster" kiezen FireFox = lief
  Met citaat reageren
Oud 11 april 2005, 12:09   #14
ikki007
Heeft veel te veel posts

My Mood:
Standaard

FireFox is gewoon VET B)
Oud 11 april 2005, 20:56   #15
willem1940
Inactief

Standaard

In mijn IE5+ onder "geavanceerd" kan ik gewoon verbieden om pagina's in hetZELFDE venster te openen; simpeler dan tab-getob.

Nou, ik houd die Firefox voor alle zekerheid maar op voorraad maar ik denk niet dat ik hem ooit nodig zal hebben.

Edit: misschien heb ik die Firefox tzt toch nodig als MSN de Messenger 6 afschaft en ik 7 moet gaan gebruiken die niet op IE5 loopt.
(IE6 wil ik niet want molt mijn W98SE bij aantreffen van Messenger en Outlook gezamenlijk).
  Met citaat reageren
Reageren

Onderwerp Opties

• Reageer op bovenstaand onderwerp

• Plaats een nieuw onderwerp / nieuwe vraag in dit forum

• Discussietools Zoek in deze discussie
    Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
    Weergave

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
    Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
    #melding --> Ms Anti-spyware Blijft Gratis *Kingpin* Beveiliging 0 16 februari 2005 00:24
    Gratis Online Telefoneren Alan Overige Software 5 8 januari 2005 11:43
    Partition Magic Is Die Gratis Te Downloaden swegdam Software 2 27 juli 2004 22:39
    Gratis Nokia Een Hoax frankw Internet, Email en Messengers 11 16 maart 2004 00:34
    Gratis Virusscans / Programma's frankw Spy- en andere Malware 1 12 februari 2004 02:23

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.