• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Muis en Toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkDuiveltje

Bekend gezicht
Lid geworden
2 apr 2007
Berichten
120
Waarderingsscore
0
Hallo forummers,

Nadat ik vanochtend wakker werd deed mijn toetsenbord en muis opeens heel raar. Ik moet bijvoorbeeld 5 keer klikken op het 'kruisje' om een venster te sluiten, er worden automatisch kadertjes getekend op het bureaublad als mijn cursor over het bureaublad gaat etc. Ik heb geprobeerd om de muis en toetsenbord eens te verwijderen bij -hardware verwijderen- en eens geprobeerd om een herstelpunt terug te zetten, maar helaas zonder succes. Weten jullie een oplossing?

Ik gebruik Windows Vista Ultimate, en laat mijn PC meestal aan 's nachts.

Groetjes,

Sjors
 
Al een virusscan laten lopen?
 
Denk niet dat een virus is, zou niet weten waarvan, maargoed, zal hem wel eens laten lopen:)
 
Tis het proberen waard;) Je hebt geprobeerd ze te verwijderen zeg je... Ook via het installatie programma?
 
Hoe bedoel je installatieprogramma? Mijn muis en toetsenbord hadden geen aparte software, gewoon standaard drivers via Windows zelf..
 
Okeej, en zijn de drivers de meest recente? Probeer anders ook eens om ze te updaten!
 
allemaal al geprobeerd, geen virus op de pc ofzo.. raar, ik ga maar eens een ander herstelpunt proberen.
--- automatische edit ---
Ik zie dat ik rare errors krijg bij het terugzetten van een herstelpunt? Hij kan om een onbekende fout geen herstel punt terugzetten, heb al 3 pogingen gedaan? Hoe kan dit toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
geen foutcode of iets?
 
Nee, alleen "onbekende fout" staat er, geen linkje niks

Ah ik kan misschien het probleem wat specifieker omschrijven, het toetsenbord doet het nu redelijk normaal moet ik zeggen, alleen de muis: ik moet bv eerst de cursor een halve seconde op de knop houden, en dan lukt t me om in 1 keer een venster te sluiten, echter, de kadertjes blijven getekend worden op het bureaublad.. Het probleem zit echt wel in het toetsenbord en muis, want als ik het toetsenbord en mousepad van de notebook gebruik is er niks aan de hand..
 
Zijn het toetsenbord en de muis te zien in apparaatbeheer en zonder fouten? Zijn ze aangesloten via usb misschien?
Staan er fouten in de logboeken?
Updates geinstalleerd?
 
Eventueel alle bedrading en stekkers nazien,en eventueel Batterijen bekijken als het een draadloos toetsenbord betreft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan