• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

lightscribe en Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

opamat

Nieuw lid
Lid geworden
10 dec 2008
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Sinds kort ben ik overgestapt op windows Vista ultimate en nou wilde ik een dvd labellen met Nerocover label maar als ik de opdracht geef om het label met lightscribe te branden geeft hij de melding "parameter onjuist", terwijl ik alle juiste hardware en software op mijn computer heb.
Ik heb Nero al geupdate zonder resultaat.
Ook heb ik de Lightscribe software op mijn computer staan en deze herkent mijn dvd brander ook,maar alleen Nero cover disigner kent mijn brander niet.
Ook kent hij mijn externe brander niet dat is ook een lightscribe brander.
Op mijn oude computer met Win.2000 en Nero 7 essentials werkt het allemaal perfect en op Vista met Nero 8 essential werkt het niet.


Jammer van de nieuwe investeering???
 
bedankt meneer Peer voor de reactie maar helaas lag het niet aan de driver's.
De oplossing zat bij Nero zelf, namelijk dat Nero 8 geen Lightscribe ondersteunt en of ik even een upgrade wilde doen naar Nero 9 voor maar 49.99 (mag ik ff vangen), dus heb ik Nero 7 geinstalleerd en het probleem was opgelost.Het schijnt vaker voor te komen dat je denkt een volledig programma gekocht te hebben en dat je dan voor volledige ondersteuning moet upgraden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan