• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vista opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

verkestje

Vaak hier
Lid geworden
6 sep 2007
Berichten
636
Waarderingsscore
0
Ik kom thuis, doe mijn laptop aan en het enige dat ik zie op mijn scherm als hij opgestart is en ik aangemeld ben is "Documenten", meer niet. Ik heb ook ondervonden dat in mijn taakbeheer bij mijn processen heel wat minder staat dan normaal. Ik weet niet waarom hij dit plots doet. Ik kan vanuit "Documenten" natuurlijk wel verschillende programma's zelf openen, maarja, dat is niet mogelijk voor alles. Kan iemand mij helpen met dit probleem aub? Taakbalk enzo zijn ook niet actief, achtergrond ook niet, er start eigenlijk niets op van vista zelf.

Alvast bedankt.

ps: ik zou graag herinstallatie vermijden, er is blijkbaar niets verkeerd qua programma's enzo, ik kan alles handmatig opstarten.
--- automatische edit ---
OK, heb trojan remover opgestart en die had er een gevonden, herstart en alles werkt weer zoals normaal. Ik zal deze nacht de hele pc laten doorscannen en we zien wel wat er allemaal uitkomt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Miss je computer effe opnieuw opstarten zo niet dan een back up doen van toen alles nog wel werkte
 
Probleem is al opgelost hoor :)
Zat met trojan die ik heb kunnen verwijderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan